Over

BEVAD is de vereniging voor aannemers van platte dakken, languit Belgische Vereniging van Aannemers van Dichtingswerken. Wij groeperen 190 leden en meer dan 30 corresponderende leden. Dit zijn fabrikanten of verdelers van producten gebruikt in de afdichtingswereld. Onze vereniging verdedigt al sinds 1935 de belangen van onze sector. Dit doen we door middel van oa. opleidingen, delen van expertise en netwerkevenementen. Onze beurs Belgian Roof Day is dé toonaangevende dakenbeurs van het land.

De geschiedenis van BEVAD

Minimaliseren

Lid worden

Word net als 190 andere aannemers lid van BEVAD en geniet van de talrijke voordelen:
  • Toegang tot databank met alle mogelijke formulieren, attesten en contracten
  • Gratis en onbeperkt advies en informatie
  • Kortingen op publicaties en opleidingen
  • Een welkomstpakket met nuttige tools ter waarde van € 246,-
En nog veel meer!

Dienstverlening

BEVAD heeft een grote expertise op het vlak van dichtingswerken. Leden kunnen voor informatie altijd bij ons terecht. Onze leden zijn ook automatisch aangesloten bij de Confederatie Bouw waardoor ze alle diensten van de grootste werkgeversorganisatie voor de bouw kunnen raadplegen.

Roof Belgium

Ontdek hier het vakblad voor de dakensector: Roof Belgium. Deze gratis uitgave van de Confederatie verschijnt maandelijks en geeft u de laatste nieuwtjes van de sector. Het magazine is toonaangevend, actueel en kan via de beroepsverenigingen steeds de vinger aan de pols houden.

Bitubel

Minimaliseren
 Er bestaat ook een federatie voor bitumineuze daken (Bitubel). Het voornaamste doel van de federatie is het promoten van de voordelen van bitumen waterdichting. Bitubel bestaat uit vier Belgische fabrikanten van bitumen dakbanen: De Boer, Derbigum, IKO en Soprema.