WTCB publiceert nieuwe Technische Voorlichting voor ETICS

Minimaliseren
Het WTCB besteedt in haar nieuwste Technische Voorlichting aandacht aan bepleisteringen op buitenisolatie (ETICS). Dit document staat boordevol informatie en aandachtspunten met betrekking tot de voorbereiding en uitvoering van de werken. Het document is te raadplegen op de website van het WTCB. U bent als aannemer automatisch lid van deze organisatie en heeft dus sowieso toegang. Indien u de inloggegevens vergeten bent, kan u op 'ik heb geen toegang' klikken.

Projecten gezocht!

Minimaliseren
Voor ons vakblad Info NaVAP zijn we op zoek naar projecten van onze leden! Heeft u een interessant werk achter de rug of staat er iets bijzonder op de planning? Laat het ons weten! Voor de lezer is het een aangename ontdekking, voor u is het originele publiciteit. Voor meer informatie mag u contact opnemen met Jeroen: jeroen.verbeeck@confederatiebouw.be of 02/545 59 47.

Folder

Download onze folder
In onze folder vind je meer informatie over onze beroepsfederatie. Neem zeker eens een kijkje en laat je overtuigen door onze werking.

Over

NaVAP is de afkorting van het Koninklijk Nationaal Verbond Aannemers van plafonneer-,  cement-, staff- en ornamentwerk, droge bepleistering, dekvloeren, voegwerk en gevelreiniging. Onder deze noemer verdedigt de federatie de belangen van de sector en groepeert het 650  leden, verspreid over heel het land. NaVAP werd opgericht in 1945, waardoor het over heel  wat ervaring beschikt. Het maakt bovendien ook deel uit van de Confederatie Bouw, de  grootste werkgeversorganisatie voor de bouwsector. Twijfel dus niet en word vandaag nog  lid. Het informatieaanbod van NaVAP vind je immers nergens anders. Zelfs niet op het internet.

Lid worden

Word net als honderden andere stukadoors lid van de Confederatie Bouw – NaVAP en geniet  van de talrijke voordelen:
  • Toegang tot databank met alle mogelijke formulieren, attesten en contracten
  • Gratis en onbeperkt advies en informatie
  • Kortingen op publicaties en opleidingen
  • Een welkomstpakket met nuttige tools ter waarde van € 246,-

En nog veel meer! Meer informatie.