NaVAP heeft een grote expertise met betrekking tot de activiteiten van haar leden. Die kunnen voor informatie altijd bij ons terecht. Onze leden zijn ook automatisch aangesloten bij de Confederatie Bouw waardoor ze alle diensten van de grootste werkgeversorganisatie voor de bouw kunnen raadplegen. In een notendop zijn dit drie belangrijke pijlers waarop onze werking steunt:

Informeren – belangen verdedigen – netwerk versterken

Informeren

NaVAP

Het nationaal secretariaat van NaVAP bevindt zich in het hartje van Brussel. Van hieruit verzekeren we een permanente werking van de organisatie. We beantwoorden graag al uw vragen, organiseren infosessies en nog veel meer. Neem contact met ons op!

Confederatie Bouw

De Confederatie Bouw is de grootste werkgeversorganisatie voor de bouwsector. Net als Info NaVAP verdedigt het de belangen van de aannemers en geeft het interessante informatie aan leden. Ieder lid van NaVAP is aangesloten bij de Confederatie Bouw en kan in de lokale kantoren terecht met al hun vragen over het bouwbedrijf. Gaande van personeelsbeheer tot vragen over vergunningen allerhande. Geen vraag is ons te veel! Neem hier contact op met uw lokale Confederatie Bouw. In iedere provincie beschikken we over minstens één kantoor.

Info NaVAP

De Confederatie Bouw Afwerking, een cluster waar NaVAP nauw mee samenwerkt, geeft heel wat vakbladen uit, waaronder Info NaVAP. Dit is het magazine voor de Belgische stukadoors. Het vakblad verschijnt 4 keer per jaar en is steeds te raadplegen via deze link. Bovendien kan je het ook gratis thuis ontvangen. Stuur hiervoor een mail met je adresgegevens naar greta.horlait@confederatiebouw.be

Belangen verdedigen

De Confederatie Bouw verdedigt de sectorbelangen bij de overheid, de economische beleidsmakers en de bouwpartners. Door aanwezig te zijn op lokaal, gewestelijk, nationaal en Europees niveau vertegenwoordigt de Confederatie de bouwsector bij talrijke organisaties en instanties zoals het VBO, de sectorale paritaire comités (arbeiders en bedienden), de niet-paritaire en paraprofessionele instellingen, de andere sectorgebonden federaties. Ze verdedigt de aannemers in talrijke overleg- en adviesinstanties die direct of indirect de belangen van de aannemers beïnvloeden. NaVAP focust zich hiervoor natuurlijk op de belangen van hun aannemers.

Netwerk versterken

De Confederatie Bouw en NaVAP bouwen aan een sterk netwerk van aannemers. Goede contacten zorgen voor een waardevolle uitwisseling van informatie, kan samenwerkingen voortbrengen en brengt gelijkgezinden bij elkaar. De Confederatie organiseert ieder jaar het BouwForum, terwijl NaVAP bijvoorbeeld uitpakt met de vakbeurs Dag van de Afwerking. Tel daar ook nog eens de talloze infoavonden en evenementen bij en u heeft tal van mogelijkheden om te netwerken.