Vereniging

De Confederatie Bouw NaVAP is de meest representatieve, onafhankelijke nationale werkgeversorganisatie voor aannemers van plaffonneer-, cement-, staff- en ornamentwerk, droge bepleistering, dekvloeren, voegwerk en gevelreiniging. Onder de koepel van de Confederatie Bouw verdedigt zij de beroepsbelangen van haar leden, samen met die van de ruim 15.000 andere aannemers en dit op lokaal regionaal en nationaal niveau ten aanzien van alle officiele instanties.

De Confederatie Bouw - NaVAP is in de eerste plaats een dienstverlenende organisatie, die deel uitmaakt van  de Confederatie Bouw Afwerking, een afdeling die alle afwerkingsberoepen verenigt. Voor informatie, advies of bijstand kan u steeds bij ons terecht. Daarnaast verdedigen wij de beroepsbelangen van onze aangesloten leden waar nodig. Wij leveren maatwerk aan onze klanten. Elk lid, elke groep heft zijn eigen aanpak nodig. Elke vraag of problematiek is anders. Wij spelen hier flexibel en persoonlijk op in.

Confederatie Bouw - NaVAP is samen met de lokale Confederatie Bouw dus uw eerste gesprekspartner voor elke vraag van welke aard dan ook. Zij begeleiden U doorheen alle formaliteiten. Voor elk probleem biedt de Confederatie  Bouw u een oplossing op maat. Denken we maar aan problemen met opdrachtgevers en architecten of problemen met het innen van wanbetalers. De lokale Confederatie Bouw zorgt ook voor gratis administratief , sociaal, economisch, juridisch en fiscaal advies en ondersteuning vanuit werkgroepen rond een bepaald aspect van het beroep.

Onze federatie vertegenwoordigt de volgende activiteiten:

• pleister- en stukadoorswerken:
  • binnenbepleistering
  • buitenbepleistering
  • het aanbrengen van sierpleisters
  • het aanbrengen van mouluren
  • plaatsen van gipskartonplaten en gipsblokken
  • staff- en ornamentwerk
  • cementwerk
  • binnenisolatie - buitenisolatie
  • aanbrengen van dekvloeren
  • voegwerken, gevelreiniging
  • betonherstelling

Interesse om lid te worden ?