Vakblad

De Vlaamse Schilder

Ontdek ons vakblad voor de professionele schilder. Je kan het online lezen via www.bouwmagazines.be.

Lees je liever een fysiek exemplaar? Abonneer je dan gratis op dit vakblad via jeroen.verbeeck@confederatiebouw.be .

Schildersbedrijf Robert

Ken je de avonturen van Schildersbedrijf Robert? Dat is de stripreeks van de Belgische Schilders om jongeren warm te maken voor het beroep.

Meer informatie ...

Over

De Vlaamse Schilders is een vakvereniging voor schilders, behangers, decorateurs en plaatsers van soepele vloerbekleding. Wij komen op voor de belangen van deze beroepen, maar ondersteunen de sector ook met informatie, promotie en opleidingen. Leden kunnen met al hun problemen bij ons terecht. Een hecht team staat klaar om volledig ten dienste van u te staan met informatie, advies en bijstand. Twijfel dus niet en word vandaag nog lid. Ons informatienetwerk vind je immers nergens anders. Zelfs niet op het internet.

Lid worden

Word net als honderden andere schilders lid van de Confederatie Bouw – Vlaamse Schilders en geniet van de talrijke voordelen:
  • Toegang tot databank met alle mogelijke formulieren, attesten en contracten
  • Gratis en onbeperkt advies en informatie
  • Kortingen op publicaties en opleidingen
  • Een welkomstpakket met nuttige tools ter waarde van € 246,-
En nog veel meer! Meer informatie.

Onze sponsors:

Minimaliseren