Persbericht 11/02/2021 - Nieuwe campagne ‘Paint Panter’ moet jongeren warm maken voor schildersopleiding

25/02/2021 - Wie kent er een lelijke muur die een make-over verdiend

Op zoek naar een geschikt project!

08/03/2021 – Op zoek naar schilders

Radiospot MNM voor onze campagne de Paint Panter

10/03/2021 – Brainstormen en voorbereiding

De afdeling schilderen en decoratie wist op 5 maart dat ze geselecteerd waren om de gevel van het scoutslokaal in Vilvoorde creatief te beschilderen. Leerlingen, leerkrachten en MNM steken de koppen bij elkaar om van een saaie grijze muur een mooie kleurrijke gevel te maken.

15/03/2021 – Handen uit de mouwen

De Paint Panters van het VTI uit Roeselare zijn een topteam!

Na een week van voorbereiding zijn ze sinds vandaag aan de slag in de Stad Vilvoorde. Zij trotseren weer en wind om een prachtige mural te creëren.

16/03/2021 – Waarom kiezen voor de richting Schilder-Decorateur?

Interview met leerlinge Valerie Hauspie

22/03/2021 – Reveal moment met MNM

24/03/2021 – Persbericht - Scoutslokaal Vilvoorde verfraaid met prachtige street art-afbeelding dankzij campagne ‘Paint Panter’

02/04/2021 - Actie Paint Panter zet jonge schilder-decorateurs centraal in nieuwe video

Geef een saaie muur een nieuwe, frisse look. Met die opdracht trok een groep leerlingen van het Vrij Technisch Instituut in Roeselare vorige maand richting Vilvoorde. De schilder-decorateurs in wording mochten er een week lang de lokalen van de Scouts aanpakken, naar aanleiding van een wedstrijd van radiozender MNM. Onze communicatiedienst was erbij op vrijdag 19 maart, en maakte deze video.

LEES OOK https://cms.confederatiebouw.be/Pers/scoutslokaal-vilvoorde-verfraaid-met-prachtige-street-art-afbeelding-dankzij-campagne-paint-panter