Minimaliseren

Enquête: Houten raam

Minimaliseren

Onze leden stellen vast dat het houten raam zwaar concurrentie krijgt van de aluminium- en kunststofsector. Die kan op grote reclamebudgetten rekenen van profielleveranciers, terwijl het houten raam volledig wordt vervaardigd door de schrijnwerker. De schrijnwerkfederaties in dit land overwegen daarom een promotiecampagne om het houten kwaliteitsraam extra onder de aandacht te brengen bij het grote publiek.

Maar eerst willen de federaties graag uw mening en standpunt kennen. Daarom vragen ze enkele minuten van uw dierbare tijd voor het invullen van een online enquête.

De Vlaamse Schrijnwerker

Ontdek op www.bouwmagazines.be ons vakblad voor de schrijnwerker. Nog geen gratis abonnee? Stuur uw adres en bedrijfsgegevens naar jeroen.verbeeck@confederatiebouw.be

Over

De Confederatie Bouw Vlaamse Schrijnwerkers is de meest representatieve onafhankelijke werkgeversorganisatie voor de Vlaamse schrijnwerksector.

Wij komen op voor de belangen van de sector, maar bieden ook ondersteuning met informatie, promotie en opleidingen. Leden kunnen met al hun problemen bij ons terecht. Een hecht team staat klaar voor u met informatie, advies en bijstand. Twijfel dus niet en word vandaag nog lid. Ons informatienetwerk vind je immers nergens anders. Zelfs niet op het internet.

Meer informatie ...

Lid worden

Word net als honderden andere schrijnwerkers lid van de Confederatie Bouw Vlaamse Schrijnwerkers en geniet van de talrijke voordelen:
  • Toegang tot databank met alle mogelijke formulieren, attesten en contracten
  • Gratis en onbeperkt advies en informatie
  • Kortingen op publicaties en opleidingen
  • Een welkomstpakket met nuttige tools ter waarde van € 246,-
En nog veel meer!

Meer informatie ...

Vragen ? Neem contact op met ons secretariaat.

Lees de laatste nieuwsbrief hier