Beroepsfederatie op maat van uw bedrijf

De Confederatie Bouw - Vlaamse Schrijnwerkers is de meest representatieve onafhankelijke werkgeversorganisatie voor de Vlaamse Schrijnwerksector. Zij vertegenwoordigt niet minder dan 1.500 aannemers van schrijn- en timmerwerk, verspreid over heel Vlaanderen. Van zelfstandige schrijnwerkers, kleine, middelgrote tot grote schrijnwerkerijen… Iedereen in de sector vindt zijn gading in bij de Confederatie Bouw.

De Confederatie Bouw - Vlaamse Schrijnwerkers is in de eerste plaats een dienstverlenende organisatie. Voor informatie, advies of bijstand kan u steeds bij ons terecht. Voor een jaarlijks lidgeld krijgt u een ongelimiteerde dienstverlening. Wij leveren maatwerk aan onze klanten! Elk lid, elke groep heeft zijn eigen unieke aanpak nodig. Elke vraag of problematiek is anders. Wij spelen hier flexibel op in. Ontdek hier onze dienstverlening en hier de voordelen die we aanbieden.

Daarnaast treden wij ook op als spreekbuis voor de schrijnwerksector en verdedigen wij hun beroepsbelangen waar nodig. Zo zetelen we in verschillende werkgroepen van het WTCB, FVB en andere bouwgerelateerde instanties. Wij vertegenwoordigen de belangen van het schrijnwerkberoep waar dit wenselijk is.