Evenementen

Wij komen op voor de belangen van deze beroepen, maar ondersteunen de sector ook met informatie, promotie en opleidingen. U komt via onze evenementen ook in contact met collega’s en producenten. Netwerken en informatie uitwisselen kan uw onderneming alleen maar ten goede komen. Een greep uit ons aanbod:

- Interieuravonden:

Over heel Vlaanderen organiseren wij interieuravonden rond een actueel thema. Vorig jaar was dat ‘Licht in het interieur’, in 2014 focusten we op de zintuigen: ‘Prikkel je zintuigen, beleef het interieur’. De avonden geven het woord aan twee gevestigde waarden binnen de interieurarchitectuur. Hun visie is steeds een inspiratie voor de vele aanwezigen. Een standenmarkt en een receptie achteraf maken van de interieuravonden een veelzijdig evenement waar inspireren, vakkennis verwerven en netwerken centraal staan.

- Dag van de Afwerking:

De Dag van de Afwerking is dé informatie- en netwerkbeurs voor alle bouwprofessionals in de afwerkingssector. Producenten van materialen en diensten stellen hier de nieuwste innovaties voor in de twee ruime hallen van de Brussels Kart Expo. Een gratis hapjes- en drankenbuffet legt de bezoeker in de watten. Vorig jaar kregen we 2.500 bouwprofessionals over de vloer tijdens dit eendaags evenement.

- Familiedag:

Onze vakvereniging hecht ook belang aan de contacten tussen u en uw collega-vakmensen. De familiedag is daarom een ideale manier om op een informele manier met elkaar om te gaan. Vakmensen kunnen er samen met hun gezin genieten van een georganiseerde dag vol pret en plezier. De vorige jaren vond de Familiedag plaats in onder andere Bobbejaanland en Plopsaland.

- Grote Prijs van de afwerking:

Ieder jaar organiseert de Confederatie Bouw Afwerking een karting wedstrijd op het professionele karting circuit van Genk. Laat de snelheidsduivel in je los en vorm samen met je collega’s of personeel een aflossingsploeg. Aansluitend is er steeds een overheerlijke barbecue.