Wat doen we voor onze leden?

De Confederatie Bouw is er voor U!

De Confederatie Bouw is al 60 jaar dé partner voor al wie actief is in de bouwsector. Ook voor u! De Vlaamse Schrijnwerkers zijn er om uw problemen op te lossen en uw belangen te verdedigen. Samen creëren we groeikansen voor u als bouwbedrijf, schrijnwerker en ondernemer!

In een notendop kunnen we het volgende voor u betekenen. Nog meer informatie nodig? Klik dan hiernaast op de delen waar uw meer informatie over wenst. Of neem simpelweg contact op met ons secretariaat of met de lokale Confederatie Bouw.

1. Val terug op een compleet servicepakket

• U betaalt een eenmalige, jaarlijkse all-inbijdrage (100% aftrekbaar). Dit zijn transparante tarieven die u hier kan raadplegen. U wordt voor één bedrag lid van uw lokale confederatie, de nationale confederatie en van onze beroepsvereniging.
  • U kunt op elk moment bij ons terecht voor gratis administratief, sociaal, economisch, juridisch en fiscaal advies. Onze dienstverlening gaat ver om voor u een oplossing te vinden.
  • Problemen met opdrachtgevers, architecten of overheidsinstanties? Vragen over milieuwetgeving? Wij staan voor u klaar!
  • Onze adviseurs zijn mensen uit de praktijk. Zij kennen uw vak en weten hoe het er in een bouwbedrijf aan toe gaat.
  • U vindt ons bij u in de buurt. Kijk hier voor uw dichtstbijzijnde Confederatie Bouw.

Uw voordeel: u bespaart tijd én een pak administratief werk

2. Bouw een waardevol netwerk

• U krijgt de kans collega's te ontmoeten op infoavonden, bedrijven te bezoeken en opleidingen te volgen. We organiseren onder meer de Dag van de Afwerking, dé vakbeurs voor de afwerkingssector. Kijk hier voor een voorstelling van onze jaarlijkse evenementen. Hou bovendien ook onze agenda in het oog voor meer infoavonden en events van de Confederatie.
  • U bent welkom op onze jaarlijkse familiedag, een voordelig evenement om uw medewerkers en hun gezin op uit te nodigen.

Uw voordeel: u legt interessante contacten

3. Krijg correcte en actuele informatie

• U vindt bij ons de informatie die u zoekt: snel en op uw maat geschreven, to-the-point, met concrete tips en deskundig advies.
  • U hebt gratis toegang tot een onmisbare databank op www.confederatiebouw.be. Hier vindt u een schat aan broodnodige informatie en documenten. Niet gevonden wat u zoekt? Dan neemt u toch gewoon contact met ons op!
  • U ontvangt via onze informatiekanalen steeds het laatste nieuws. Exclusieve nieuwsbrieven en een oerdegelijk maandblad boordevol interessante informatie.

Uw voordeel: u bent altijd perfect geinformeerd.

Voor meer inlichtingen over de diensten van de Confederatie Bouw of over het lidmaatschap kunt u steeds contact opnemen met de Confederatie Bouw van uw regio of met onze cluster.