Confederatie Bouw Provincie Antwerpen (zetel Antwerpen)

Th. Van Rijswijckplaats 7 bus 2, 2000 Antwerpen
Tel 03 203 44 00 - Fax 03 232 79 37
email: antwerpen@confederatiebouw.be

Openingsuren: 8u30 - 12u30 / 13u30 - 17u

De Theodoor Van Rijswijckplaats is een pleintje dat zich aan de Nationalestraat een 300-tal meter ten zuiden van de Groenplaats in het hartje van Antwerpen situeert.

Wij beschikken over parkeergelegenheid (parkeergarage + bovengrondse parking voor wagens met een hoogte boven de 1,80 m).

Het gebouw is vlot bereikbaar vanaf de Antwerpse Ring afrit 5a Het Zuid – Antwerpen Centrum. Aan het kruispunt Singel (u vindt het nieuw Justitiepaleis aan uw linkerkant) draait u linksaf. Na een 100-tal meter draait u rechts de Antwerpse Leien op. Aan het 1ste rode licht draait u linksaf de Van Hoornstraat in. Op het einde van deze straat belandt u op de Leopold De Waelplaats die u rechts volgt (Museum Schone Kunsten ligt aan uw rechterkant). U rijdt steeds rechtdoor (Volkstraat – rode lichten – Nationalestraat). Na een 500-tal meter voorbij de rode lichten vindt u recht tegenover het ModeNatie aan uw rechterkant de Theodoor Van Rijswijckplaats. U rijdt het straatje (rechts naast het pleintje) in en vindt de ingang van onze ondergrondse parkeergarage enkele meters verder aan uw rechterkant.

Confederatie Bouw Provincie Antwerpen (zetel Kempen)

Parklaan 44, 2300 Turnhout
Tel 014 42 00 71 - Fax 014 42 04 34
email: kempen@confederatiebouw.be

Openingsuren: alle werkdagen 8u - 12u / 13u - 17u

Routebeschrijving vanuit Brussel/Antwerpen

E34 richting Turnhout/Eindhoven
Afslag 23 Turnhout West
Richting Turnhout
Aan de 2e lichten rechts de ring op rijden
Aan de volgende lichten opnieuw rechts
En direct weer rechts draaien
Het gebouw van de Confederatie bevindt zich links naast het kantoor van Delta Lloyd Bank en Carglass.