Omschrijving

ISM

VELUX MODULE A - BASIS PLAATSINGSTECHNIEKEN

3 modules
Module A - basis plaatsingstechnieken (1 dag)
Module B - technieken voor verschillende gootstukken en dakbedekkingen (1 dag)
Module C - afwerking, toebehoren en programmeren (1 dag)
  • Kennismaking met de materialen
  • Problemen en uitzonderingen bij het plaatsen van Velux dakramen
  • Uitmeten van Velux dakramen
  • Leren plaatsen van Velux dakramen
  • Aandacht voor probleemoplossend denken
  • Oog voor detail en efficiëntie
  • Praktijkoefeningen op levensgrote maquette
Docenten
Johan Vandebuerie - Roofer@work

Roofer@work
Vossendaal 13 C2
2440 Geel

Kostprijs (eenheidsprijs)
€ 220 per persoon per module

Minimum 8, maximum 12 deelnemers

Subsidiemogelijkheden
KMO-Portefeuille. Als opleidingsaanbieder en adviesverstrekker bezit de Confederatie Bouw Provincie Antwerpen een erkenning voor de kmo-portefeuille. In de vernieuwde kmo-portefeuille is er een onderscheid volgens de grootte van de onderneming. Kleine ondernemingen krijgen een maximale jaarlijkse totaalsubsidie van 10.000 euro, het steunpercentage bedraagt 40%. Middelgrote ondernemingen kunnen jaarlijks maximaal 15.000 euro via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet uiterlijk 14 dagen na de start van de opleiding ingediend worden via www.kmo-portefeuille.be.
Constructiv: arbeiders PC 124 Genieten van een tussenkomst in de uurloonkost via Constructiv. Neem hiervoor contact met Constructiv Antwerpen T 03 224 78 10
Annulatievoorwaarden
Annulatie door Confederatie Bouw Provincie Antwerpen: door overmacht kan Confederatie Bouw Provincie Antwerpen de opleiding verplaatsen
Annulatie door de klant: Bij annulatie van de inschrijving meer dan zeven werkdagen voor de aanvang van het programma, is een vergoeding verschuldigd van 60% van het factuurbedrag. Bij annulatie op de zevende werkdag of minder dan zeven werkdagenvoor aanvang van het programma is het volledige factuurbedrag verschuldigd. Als uitzondering hier op aanvaarden wij afwezigheid wegens ziekte (met voorlegging van het doktersattest)of bij “uit dienst” (met bewijs van de zaakvoerder).

De inschrijving voor de opleiding DAKEN - Velux Module A - basis plaatsingstechnieken is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar maarten.aerts@tecnobouw.be

Label