Tecno Bouw vzw, opgericht in 1994 in de schoot van de Confederatie Bouw Kempen, is onder de één gemaakte Confederatie Bouw Provincie Antwerpen uw opleidingspartner voor:

- Opleidingen voor kraanmachinisten
- Opleidingen voor dakwerkers
- Opleidingen voor het afdichten van daken en parkeergarages
- Opleidingen voor hernieuwbare energie

OPLEIDING BINNENMUURISOLATIE
Vanaf 1 januari 2017 wordt het isoleren van een muur via de binnenzijde ondersteund door een premie. De werken moeten echter worden begeleid door een architect of de werken dienen uitgevoerd te worden door een aannemer die beschikt over een certificaat van bekwaamheid.

Om u de mogelijkheid te bieden dit certificaat te behalen, kan u bij Tecno Bouw VZW terecht voor een opleiding met examen.

Er wordt een korte of een lange opleiding voorzien. Diegene die al veel ervaring heeft met na-isolatie van buitenmuren via de binnenzijde kan zich eventueel beperken tot de korte opleiding.

Korte opleiding: 1 uur basisopleiding over de meest courante technieken,  wetgeving en premies en een examen van 1 uur;

Lange opleiding (dag): 7uur opleiding en een examen van 1 uur. Bovenop het lespakket en het examen van de korte opleiding gaat deze veel dieper in op de basisprincipes uit de bouwfysica en de keuze en de opbouw van het binnenisolatiesysteem. Daarnaast komt de inspectie en de analyse van de te isoleren muur en de detaillering aan bod.

Door het VEA wordt een vrijblijvende oriëntatietest aangeboden om na te gaan of de beschikbare kennis voldoende is om enkel de korte opleiding te volgen. (http://www.energiesparen.be/binnenisolatie/aannemers)

Data:
* Korte opleiding:20/06/2017 van 18u00-20u00
Lange opleiding: 27/06/2017 van 08u00-17u00

Locatie: BEMT-gebouw - Kleinhoefstraat 6 - 2440 Geel

Prijs:
* Korte opleiding:    € 100 (excl. BTW)
* Lange opleiding:   € 260 (excl. BTW)

Alle kostprijzen moeten worden verhoogd met 21% BTW.
Tecno Bouw VZW is erkend voor de KMO-portefeuille onder nummer DV.O.103063.

Mogelijkheid tot tussenkomst in de opleidingskost door Constructiv voor arbeiders PC bouw: € 10/uur.

Voor alle verdere vragen en informatie kan u terecht bij Maarten Aerts  Tel 014 57 96 51 - Mail maarten.aerts@tecnobouw.be .

De inschrijving voor de opleiding Binnenmuurisolatie (lange opleiding) is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar maarten.aerts@tecnobouw.be