MARGOT BERTELS VAN RENOTEC WINT EVA GALA NIGHT 2019 !

Margot Bertels van de firma Renotec uit Geel wint de Eva Gala Night 2019. Margot is Verantwoordelijke Steenkapperij voor Het Bourgondisch Huis.
Met haar sympathieke verschijning en vlotte babbel kreeg ze het publiek op haar hand en mocht ze met de hoofdprijs naar huis gaan. Margot wordt vooral gewaardeerd omwille van haar 'goesting' om de zaken aan te pakken. Nadat ze een jaar geleden de vraag kreeg om een carrière switch te maken binnen de organisatie kan ze al mooie resultaten voorleggen.
Zowel in de job van projectleider als in de functie van atelierverantwoordelijke is Margot een organisatietalent. De samenwerking met de mannelijke ambachtslieden is nooit een struikelblok, integendeel zelfs, voor de big smile van Margot doet men maar al te graag die extra mile.

De tweede en derde plaats gingen respectievelijk naar Nele De Clercq van Serrebouw De Clercq uit Lochristi en Elise Knapen van G&V Crepi uit Bekkevoort.

De drie finalistes : Nele De Clercq, Margot Bertels, Elise Knapen (vlnr)   De aanwezige ploeg van Renotec

DE EVA GALA NIGHT

De bouwsector is traditioneel een mannenbastion, maar ook heel wat vrouwen staan er hun mannetje. Zij blijven heel vaak onder de radar en daar willen we met de Jongerenkamer graag verandering in brengen.

Op vrijdag 15 november organiseerden we in de ART NOUVEAUZAAL van het SINT ANGELA INSTITUUT in Tildonk de derde editie van de EVA GALA NIGHT. Tijdens de EVA GALA NIGHT drukken we onze erkenning en respect uit voor alle vrouwen die werkzaam zijn in de bouw.

WIE IS ONZE EVA ?

Oorspronkelijk staat EVA voor Echtgenotes van Aannemers. Maar voor de EVA GALA NIGHT trekken we het register breed open en kijken we naar ALLE VROUWEN IN DE BOUW. Of het nu de meewerkende echtgenote, assistente, boekhoudster, zaakvoerder, werfleider of arbeidster is,...
Elke vrouw die professioneel actief is in de bouwsector komt in aanmerking om gekroond te worden tot EVA van het jaar.

Een terugblik op de editie van 2018

MET DANK AAN ONZE PARTNERS