25/01/2016
WINTER TRAININGDAY : INNOVATIEF EN EFFECTIEF

Lees hier het volledige artikel uit Bouwbedrijf - februari 2016

WTD_NYRECEPTIE_BOUWBEDRIJFFEB2016.pdf

SAMENHORIGHEID GROTE WINNAAR OP DE JOBB-CUP !

De Jonge Ondernemers Brussel Vlaams-Brabant (JoBB), de lokale kamer voor de jonge ondernemers uit de bouwsector, organiseerden op zaterdag 22 augustus de tweede editie van haar minivoetbaltornooi. Tweeëndertig ploegen namen het tegen elkaar op op de terreinen van Boca United in Sint-Ulriks-Kapelle. Voor de tweede maal op rij werd dit evenement een groots succes.

Ook bij de tweede editie van de JoBB-Cup was de zon volop van de partij. Dit sportevenement is een initiatief van de jonge ondernemers die aangesloten zijn bij de Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant. “Naast het sportieve aspect, biedt dit evenement ook de mogelijkheid aan lokale ondernemingen om elkaar te ontmoeten en contacten te leggen in een gemoedelijke sfeer,” zegt Michael Roels, de voorzitter van de jongerenkamer.

De aangesloten ondernemingen waren talrijk aanwezig op het evenement. Tweeëndertig ploegen, veelal samengesteld uit het personeel van de deelnemende bedrijven, hadden zich dit jaar ingeschreven.
“Dit type evenementen biedt de mogelijkheid om bruggen te bouwen tussen de ondernemingen en stimuleert het uitwisselen van ervaringen. Zo is er bij de leden van onze organisatie een band gegroeid waardoor er ook op professioneel vlak diverse samenwerkingen uit voortvloeien,” aldus Michael Roels.

De winnaar van het tornooi was de ploeg Sportsminded van de gelijknamige firma. Volgend jaar komt er ongetwijfeld een derde editie van de JoBB-Cup.

Attest vakbekwaamheid: wacht niet te lang , 9 september 2016 nadert met rasse schreden…

Vrachtwagenbestuurders die voor september 2009 hun rijbewijs C of CE behaalden én die als hoofdactiviteit chauffeur zijn, moeten tegen uiterlijk 9 september 2016 een attest van vakbekwaamheid behalen. Chauffeurs die na september 2009 hun rijbewijs hebben behaald, kregen meteen hun vakbekwaamheid mee, geldig voor 5 jaar.

Elke nascholingsmodule van 7u geeft recht op 7 kredietpunten. In totaal moeten er 35 kredietpunten behaald worden. Het attest vakbekwaamheid is verplicht.

Contacteer ons voor meer info.