Warning: This module may not support sharing across sites

You are attempting to add a reference to this module that exists on another site in this group. This module may or may not support sharing across multiple sites - it doesn't explicitly state either way whether it does.

If you are sure that it does, or if your intent is to test its ability to do so, then proceed with caution and be aware that certain functionality in the module - or even the entire module - may not function correctly in this configuration.

If you are confused by this message or are working on a site that cannot tolerate any breakage, you should click Cancel and contact the DotNetNuke Support Team.

Welkom bij Confederatie Bouw Limburg

Al sinds 1919 uw betrouwbare partner ...

Samen maken wij het verschil !

Onze diensten
       - voor wat kan u bij ons terecht?

Verenigingen
       - onze werkgroepen en hun voorzitters

Medewerkers
       - hier wordt ons team voorgesteld

Inlichtingen
       - onze deur staat altijd open, ook zonder afspraak

Jongerenkamer
       - een netwerk voor jonge professionals

Ik zoek een vakman
       - uw bedrijf in de kijker?

Na enkele weken van voorbereidende werken, kan de bouw van het nieuwe expertisecentrum, de ‘Construction Academy’, van Confederatie Bouw Limburg beginnen. De ’Bouwcampus’ wordt de spil van de Limburgse Bouwsector, de thuis van Confederatie Bouw Limburg en van de Construction Academy. Samen met alle partners bouwen we hier aan de toekomst van de bouwsector. Volg hier live de werken op de voet!