Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Omschrijving

Asbest verwijderen eenvoudige handelingen

Asbest verwijderen eenvoudige handelingen.

Sinds 16 maart 2006 is een KB van kracht rond de behandeling van asbest in al zijn vormen en toepassingen. Dit KB vermeldt de verplichting voor alle bouwvakarbeiders, die sporadisch of regelmatig met asbest in contact komen, tot het jaarlijks volgen van een gepaste opleiding.

De bedoeling van de jaarlijkse bijscholing is om de principes uit de opleidingen asbest sloopwerken - module 1 op te frissen, om antwoord te geven op concrete vragen van de werknemers, om de nieuwe ontwikkelingen in de sector van de asbestruiming door te geven en om de eventuele fouten die in de dagelijkse praktijk gemaakt worden te corrigeren.

PROGRAMMA

In deze herhalingsmodule wordt gefocust op het procesverloop bij asbestverwijdering bij sloopwerken:
  • offerteaanvraag
  • asbestinventarisatie (opstellen en consulteren)
  • voorbereiden van de werken
  • werkmethoden en bijhorende gezondheidsrisico's
  • afvalbehandeling

PRAKTISCH

duur: 1 dag
uren: van 09u00 tot 17u00
locatie: Confederatie Bouw Limburg, Hasselt

PRIJS

Leden betalen 190 euro, niet-leden 247 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

SUBSIDIES

INSCHRIJVEN

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be

Opgepast, het aantal plaatsen zijn beperkt !!

Bij onvoldoende inschrijvingen kan een sessie geannuleerd worden.

De inschrijving voor de opleiding Asbest verwijderen eenvoudige handelingen is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar lore.bollen@confederatiebouw.be

Label