Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Bij het werken op hoogte is het erg handig als je een hoogwerker ter beschikking hebt. In het kader van de veiligheidsfunctie is het bij wet verboden om zonder opleiding deze toestellen te bedienen. Tijdens deze sterk praktische opleiding worden zowel de schaarlift als de knikarm behandeld.

DOELGROEP

Iedereen die een hoogwerker regelmatig, continue of occasioneel bedient.

Doel van deze opleiding?
De cursist opleiden tot een veilig en efficiënt werkende bestuurder hoogwerker.

De cursisten leren hoe een goede bestuurder hoogwerker te worden, nl.:

• op de hoogte zijn van het feit dat ze een veiligheidsfunctie bekleden en zich hiernaar moeten gedragen
  • veilig kunnen werken op hoogte met een hoogwerker
  • preventief defecten/storingen kunnen melden
  • ongevallen/letsels/schade aan producten voorkomen
  • schade door transport verminderen
  • een evenwicht tussen veilig rij/werkgedrag en productiviteit bekomen

PRAKTISCH

duur: 1 dag
uren: van 08u00 tot 16u00
locatie: Ham, de exacte locatie krijgt u in de bevestiging

PRIJS

Leden betalen 260 euro, niet-leden 335 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

KMO-portefeuille

Als opleidingsaanbieder en adviesverstrekker bezit de Confederatie Bouw Limburg een erkenning voor de KMO-portefeuille. In de vernieuwde KMO-portefeuille is er een onderscheid volgens de grootte van de onderneming. Kleine ondernemingen krijgen een maximale jaarlijkse totaalsubsidie van 10.000 euro, het steunpercentage bedraagt 40%. Middelgrote ondernemingen kunnen jaarlijks maximaal 15.000 euro via de KMO-portefeuille. De aanvraag moet uiterlijk 14 dagen na de start van de opleiding ingediend worden via www.kmo-portefeuille.be. Enkel de eenheidsprijs komt in aanmerking voor betaling via KMO-portefeuille, dus niet de BTW. Ons erkenningsnummer DV.O 109625

Deze opleiding is niet gratis voor bedienden PC 200

Dankzij het FVB wordt het uurloon van de arbeiders PC124 tijdens deze opleidingen voor het grootste deel terugbetaald.

SUBSIDIES

FVB

Indien het een opleiding tussen 1 december 20XX en 31 maart 20XX betreft, geldt het volgende:

INSCHRIJVEN

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan marijke.olievier@confederatiebouw.be

Heeft u nog vragen?

Opgepast, het aantal plaatsen zijn beperkt !!

Bij onvoldoende inschrijvingen kan een sessie geannuleerd worden.

De inschrijving voor de opleiding Hoogwerkerbestuurder is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar marijke.olievier@confederatiebouw.be