Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Omschrijving

• korte opfrissing van de voornaamste sociaalrechtelijke verplichtingen in het kader van onderaanneming (werkmelding, checkinatwork, Limosa en A1 bij buitenlandse onderaanneming, inhoudingsplicht, enz.)
  • uitgebreide toelichting bij de nieuwe regels inzake hoofdelijke aansprakelijkheid voor de betaling van het loon aan het personeel van de onderaannemers. Wat is het risico ten aanzien van de rechtstreekse onderaannemer en de onderaannemers verderop in de ketting. Wat bij tewerkstelling van illegalen. Wat kan men doen om zich te vrijwaren., enz.

PRAKTISCH

duur: 0,5 dag
uren: van 09u00 tot 12u00
locatie: Hasselt, Confederatie Bouw Limburg

U kan parkeren op de parking met hefboom achter ons gebouw. U bereikt deze parking via de ring ter hoogte van de Prins-Bisschopssingel: sla af naar de Kliniekstraat (richting Salvator/Jessa ziekenhuis) en sla vervolgens af naar links op de Salvatorstraat. U ziet aan uw rechterkant een parking van Confederatie Bouw Limburg met een hefboom. Deze opent automatisch.

Belangrijk: Gelieve niet voor of rond het gebouw te parkeren, u kan getakeld worden.

PRIJS

Voor leden Confederatie Bouw is deze infosessie gratis, niet-leden betalen 150 euro. Prijs is exclusief btw.
Deze opleiding is niet gratis voor bedienden PC200.
We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

KMO-portefeuille
Als opleidingsaanbieder en adviesverstrekker bezit de Confederatie Bouw Limburg een erkenning voor de KMO-portefeuille. In de vernieuwde KMO-portefeuille is er een onderscheid volgens de grootte van de onderneming. Kleine ondernemingen krijgen een maximale jaarlijkse totaalsubsidie van 10.000 euro, het steunpercentage bedraagt 40%. Middelgrote ondernemingen kunnen jaarlijks maximaal 15.000 euro via de KMO-portefeuille. De aanvraag moet uiterlijk 14 dagen na de start van de opleiding ingediend worden via www.kmo-portefeuille.be. Enkel de eenheidsprijs komt in aanmerking voor betaling via KMO-portefeuille, dus niet de BTW. Ons erkenningsnummer DV.O 109625

INSCHRIJVEN

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be

Opgepast, het aantal plaatsen zijn beperkt !!

Bij onvoldoende inschrijvingen kan een sessie geannuleerd worden.

De inschrijving voor de opleiding INFOSESSIE Werken met of als onderaannemer. Hoofdelijke aansprakelijkheid voor de loonschulden is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar lore.bollen@confederatiebouw.be

Label