Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Omschrijving

Vakbekwaamheid: rij en rusttijden

Doelgroep:
Iedere werknemer die naast het vereiste rijbewijs C of D ook in het bezit is van de vakbekwaamheid en dus 35u bijscholding dient te volgen om de geldigheid van de rijbewijs met 5 jaar te verlengen.
Theorie:
  • Wetgeving over rij- en rusttijden
  • Verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid
  • Doelstellingen, definities en toepassingen
  • Meten en controleren
  • Gevolgen in binnen- en buitenland
Praktijk:
  • Gebruik digitale tachograaf aan de hand van demotoestellen
  • Oefeningen en voorbeelden
We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.
KMO-portefeuille

Als opleidingsaanbieder en adviesverstrekker bezit de Confederatie Bouw Limburg een erkenning voor de KMO-portefeuille. In de vernieuwde KMO-portefeuille is er een onderscheid volgens de grootte van de onderneming. Kleine ondernemingen krijgen een maximale jaarlijkse totaalsubsidie van 10.000 euro, het steunpercentage bedraagt 40%. Middelgrote ondernemingen kunnen jaarlijks maximaal 15.000 euro via de KMO-portefeuille. De aanvraag moet uiterlijk 14 dagen na de start van de opleiding ingediend worden via www.kmo-portefeuille.be. Enkel de eenheidsprijs komt in aanmerking voor betaling via KMO-portefeuille, dus niet de BTW. Ons erkenningsnummer DV.O 109625

Deze opleiding is niet gratis voor bedienden PC 200

Dankzij het Constructiv wordt het uurloon van de arbeiders PC124 tijdens deze opleidingen voor het grootste deel terugbetaald.

SUBSIDIES
Constructiv
Indien het een opleiding tussen 1 december 20XX en 31 maart 20XX betreft, geldt het volgende:
INSCHRIJVEN
U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be

Opgepast, het aantal plaatsen zijn beperkt !!

Bij onvoldoende inschrijvingen kan een sessie geannuleerd worden.

De inschrijving voor de opleiding Vakbekwaamheid: rij en rusttijden is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar lore.bollen@confederatiebouw.be

Label