Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Omschrijving

Binnenmuurisolatie lange opleiding

Lange opleiding van 9 tot 18 uur te Hasselt

Vanaf 1 januari 2017 wordt de isolatie van een muur via de binnenzijde ondersteunt door een premie. De werken moeten echter worden begeleid door een architect of de werken dienen uitgevoerd te worden door een aannemer die beschikt over een certificaat van bekwaamheid.

Om u de mogelijkheid te bieden dit certificaat te behalen, kan u bij uw lokale confederatie terecht voor een opleiding met examen.

Er wordt een korte of een lange opleiding voorzien. Voor wie al veel ervaring heeft met na-isolatie van buitenmuren via de binnenzijde kan zich eventueel beperken tot de korte opleiding.

• korte opleiding: 1 uur basisopleiding over de meest courante technieken, wetgeving en premies en uit een examen van 1 uur;
  • lange opleiding (dag): bovenop het lespakket en het examen van de korte opleiding, veel dieper ingegaan op de basisprincipes uit de bouwfysica en de keuze en de opbouw van het binnenisolatiesysteem. Daarnaast komt de inspectie en de analyse van de te isoleren muur en de detaillering aan bod. Voor de lange opleiding dient minstens 6 uur extra te worden voorzien bovenop de korte opleiding.

Door het VEA wordt een vrijblijvende oriëntatietest aangeboden om na te gaan of de beschikbare kennis voldoende is om enkel de korte opleiding te volgen.

Prijs
  leden niet-leden
Korte opleiding € 101 € 136
Lange opleiding € 259 € 350

De inschrijving voor de opleiding Binnenmuurisolatie lange opleiding is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar lore.bollen@confederatiebouw.be

Label