Gservice

Een kant-en-klaaroplossing voor installatiebedrijven, project- en serviceorganisaties

Anticiperen, plannen en opvolgen: het zijn de drie kernvoorwaarden om een efficiënte project- en serviceorganisatie uit te bouwen. Dat kan u alleen maar realiseren met een geïntegreerd bedrijfssysteem. Een professionele ondersteuning op gebied van project- en serviceadministratie, is voor uw onderneming dan ook essentieel.

Met Gservice heeft u alle functionaliteiten voor handen die u als bouwonderneming nodig heeft. En dit, binnen de vertrouwde omgeving van Microsoft.

Gservice brengt verschillende toepassingen binnen de Microsoft-technologie samen in één platform: Dynamics NAV, CRM, Office 365, SharePoint, PowerBI, .. Zo kiest u voor het meest betrouwbare en toekomstgerichte platform voor uw KMO en blijft u in één omgeving werken, zonder voortdurend te moeten schakelen van de ene naar de andere toepassing.

www.gmigroup.be/gservice

Contactpersoon:

Tel. 014 57 49 10 - info@gmigroup.be

www.gmigroup.be/gservice

Ledenkorting:

Bij aankoop van Gservice ontvangt u 1 dag diagnose gratis. Tijdens deze diagnose wordt de meerwaarde van Gservice aangetoond en wordt een concreet implementatieplan opgemaakt. Dit plan wordt voorzien van een budget en tijdslijn.