Coronavirus: algemene maatregel

Update 13 maart | In lijn met de maatregelen en aanbevelingen van de federale overheid om het coronavirus maximaal in te dijken, heeft de Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen beslist om tot en met vrijdag 3 april alle activiteiten, vergaderingen, events, infosessies en opleidingen die waren gepland in haar lokalen te annuleren. De betrokken partijen zullen hierover door onze diensten gecontacteerd worden.
De komende drie weken blijft de dienstverlening aan onze leden gewaarborgd, zij het dat om reden van telewerk niet noodzakelijk alle medewerkers op kantoor zullen aanwezig zijn.
We vermijden tevens om afspraken op kantoor of op verplaatsing te maken. Alle dienstverlening zal telefonisch of via e-mail gebeuren.
Leden die vragen hebben, nemen contact op via het algemeen nummer 09 244 45 00 of kunnen naar het kantoor te Sint-Niklaas bellen op het nummer 03 760 47 80.

Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen ondersteunt bouwbedrijven

Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen is dé professionele partner van ruim 3.300 Oost-Vlaamse bouwbedrijven.
Als grootste en meest representatieve lokale sectorvertegenwoordiger staan we elke dag onze leden bij met praktisch advies, dienstverlening, informatie en opleidingen. Daarnaast organiseren we heel wat social en info-events zodat elke zaakvoerder zijn netwerk binnen de Oost-Vlaamse bouwsector kan vergroten.

Maak kennis met ons

UPDATE NIEUWS CORONAVIRUS

Alle updates over het coronavirus met betrekking tot de bouwsector bundelen we op één handige overzichtspagina. Klik door via de button hieronder.

• Onbeperkt advies op maat
    • Modelcontracten, indexen en prijzen, documenten,...
    • Als eerste op de hoogte via infosessies, e-news,...
    • Leg professionele contacten tijdens netwerkevents