Voordelen

• Bepaal de locatie
  • Bepaal de inhoud
  • Afgestemd op jouw bedrijf
  • In functie van jouw specifieke noden

Opleidingen op maat

Elke bouwonderneming is anders. Elk heeft haar eigenheid, filosofie, planning en dus ook haar eigen specifieke opleidingsbehoeften.
Net daarom laat je een opleiding op maat uitwerken. Zo ben je zeker dat de noden van jouw medewerkers worden aangepakt op de manier zoals jij het wil.

Op maat van jouw bedrijf

Een opleiding die maximaal rekening houdt met jouw planning en jouw wensen. Een opleiding op maat van jouw bedrijf en jouw medewerkers.

Wat ook jouw opleidingsbehoefte is, je kan hiervoor terecht bij Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen: begeleiding voor het behalen van een veiligheidscertificaat, opleiding van jouw leidinggevenden, het opstarten van een peter/meterschapsproject, risicomanagement, pc-opleidingen, duurzaam bouwen enzovoort.

Vier ijzersterke voordelen

1. Een opleiding op maat is op maat van jouw bedrijf
  2. Een opleiding op maat houdt maximaal rekening met jouw specifieke noden en jouw wensen
  3. Een opleiding op maat houdt rekening met jouw opleidingsbehoeften
  4. Een opleiding op maat mag jij mee van inhoud voorzien

Attest vakbekwaamheid

Vrachtwagenbestuurders die voor september 2009 hun rijbewijs C of CE behaalden én die als hoofdactiviteit chauffeur zijn, moeten tegen uiterlijk 9 september 2016 een attest van vakbekwaamheid behalen. Chauffeurs die na september 2009 hun rijbewijs hebben behaald, kregen meteen hun vakbekwaamheid mee, geldig voor 5 jaar.

Spreid de opleidingsmodules over verschillende jaren zodat je jouw chauffeurs niet te lang aan één stuk door moet missen. Begin er nog dit jaar mee. Je vindt alle concrete informatie en je kan natuurlijk ook gewoon onze opleidingsdienst contacteren.

Referenties

Benieuwd naar welke bouwbedrijven een opleiding op maat hebben georganiseerd met Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen? Bekijk nu onze referentielijst!

"Durabrik heeft in de Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen een uitstekende partner gevonden voor de organisatie van opleidingen op maat.
Onze specifieke vragen en behoeften worden door de medewerkers beantwoord met een zeer professionele en klantvriendelijke aanpak."

DURABRIK BOUWBEDRIJVEN NV
Rachel De Rudder, HR Directeur

"Toen we op de werf Stedelijk Ziekenhuis in Aalst een torenkraan hadden laten plaatsen drong een gepaste opleiding zich op. Drie van onze schrijnwerkers werden ter plaatse en aan onze eigen torenkraan opgeleid tot torenkraanmachinst. Het werd een zeer efficiënte en persoonlijke opleiding."

WYCOR NV
Veerle De Boeck, HR-assistent

"Wyckaert hecht zeer veel belang aan gerichte opleidingen. Dit maakt bijgevolg een belang onderdeel uit van ons personeelsbeleid. Doel- en praktijkgericht onze arbeiders en bedienden opleiden is wat wij nastreven.
Dit kunnen wij bereiken door in-compony-opleidingen te organiseren via Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen, waar Wyckaert NV reeds meerdere malen beroep op heeft gedaan.
Wij zijn heel tevreden over de flexibele, professionele en klantvriendelijke aanpak waarbij opleidingen georganiseerd worden. En met de nodige ondersteuning van bestaande subsidies kunnen we werken aan een optimaal opleidingsbeleid."

WYCKAERT NV
Elisabet Veys, personeelsverantwoordelijke
  "Je medewerkers opleiden is meer dan nodig; het is noodzakelijk! Onze onderneming zet reeds jarenlang in op intern opleiden. Vakbekwame eigen medewerkers zijn het werkkapitaal van een aannemer die nog opteert voor een langetermijnvisie. De interne bedrijfskennis kan op die manier behouden en versterkt worden.
Bij het uitstippelen van geschikte opleidingen kan Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen je met deskundigheid, ervaring en contacten bijstaan en dan vergeten we nog bijna de accomadiemogelijkheden.
Je staat er dus niet alleen voor."

P. Nijs
Clause Nijs, zaakvoerder

"Aswebo NV kan reeds terugblikken op enkele jaren van geslaagde samenwerking met Confederatie Bouw Oost-Vlaanderen. Een samenwerking, die in zinvol overleg tussen de Confederatie het bedrijf, wordt uitgewerkt op velerlei vlakken: het aanbod van een heel divers aanbod van opleidingsmaterie op maat van de wegenbouw, het inzetten van kwalitatieve lesgevers uit de praktijk, het verlenen van administratieve ondersteuning in opleidingsbeleid enzovoort. De vragen van ons bouwbedrijf worden duidelijk als beginsituatie vastgelegd en geanalyseerd om vanuit die basis keuzes te maken voor een concreet opleidingsprogramma op maat. U vraagt,... zij organiseren!"

ASWEBO NV
Dirk Herman, personeelsdienst
  "Binnen de groep Willy Naessens hebben wij reeds enkele incompany opleidingen georganiseerd. Wij hebben daar zeer goede ervaringen mee. De docent kwam zelfs op voorhand luisteren wat we wilden en paste de cursus aan in functie van onze wensen. Enkele voordelen zijn ook: de docent komt naar uw bedrijf en voelt direct de bedrijfscultuur aan en de cursisten hoeven zich niet te verplaatsen naar een opleidingscentrum. Belangrijk is ook dat er ervaringen worden uitgewisseld tussen de deelnemers van de verschillende bedrijven van de groep Willy Naessens. Men is ook zeer flexibel in de keuze van de uren waarin de opleiding moet plaatsvinden. Een aanrader dus!"

WILLY NAESSENS INDUSTRIEBOUW NV
Stefaan Debosschere, preventieadviseur

Neem gerust contact op met ons

Sophie De Pla