Voordelen

• Bepaal de locatie
  • Bepaal de inhoud
  • Afgestemd op jouw bedrijf
  • In functie van jouw specifieke noden

Opleidingen op maat

Een opleiding volledig afgestemd op jouw wensen

Elke bouwonderneming is anders: een eigen filosofie, een andere dynamiek... en ook andere opleidingsbehoeften. Net daarom kies je soms beter voor een opleiding die volledig op maat van jouw bouwbedrijf wordt uitgetekend. Zo ben je zeker dat je jouw medewerkers de juiste opleiding aanbiedt.

Volledig op maat van jouw bedrijf

Een maatopleiding houdt maximaal rekening met jouw noden en vereisten. De timing, de locatie en de inhoud van de opleiding wordt in onderling overleg besproken.

Een maatopleiding: vier ijzersterke voordelen

1. Houdt maximaal rekening met jouw specifieke opleidingsnood

2. Kadert optimaal in jouw bedrijfscultuur

3. Kan je volledig naar jouw hand zetten: locatie, timing én inhoud

4. Alleen ervaren docenten geven de opleiding

Attest vakbekwaamheid

Vrachtwagenbestuurders die voor september 2009 hun rijbewijs C of CE behaalden én die als hoofdactiviteit chauffeur zijn, moeten tegen uiterlijk 9 september 2016 een attest van vakbekwaamheid behalen. Chauffeurs die na september 2009 hun rijbewijs hebben behaald, kregen meteen hun vakbekwaamheid mee, geldig voor 5 jaar.

Spreid de opleidingsmodules over verschillende jaren zodat je jouw chauffeurs niet te lang aan één stuk door moet missen. Begin er nog dit jaar mee. Je vindt alle concrete informatie en je kan natuurlijk ook gewoon onze opleidingsdienst contacteren.

Neem gerust contact op met mij

Sandra Bovendaerde

Opleidingsadvies op maat