Vraag jouw infopakket aan

Benieuwd waarom meer dan 3.000 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • U kunt altijd weer uitschrijven

dec 11

Written by: AdminOostVlaanderen
11/12/2017 12:09  RssIcon

Jo Bourdeaud'hui schoot tijdens de 14e editie van de Schrijnwerk Awards de hoofdvogel af in de categorie 'Schrijn- en Timmerwerk'. Nog twee Confederatie Bouw-leden uit andere provincies vielen in de prijzen.

In de Hippodroom in Waregem waren op 23 november zo'n 175 schrijnwerkers aanwezig voor de veertiende uitreiking van de Schrijnwerk Awards, een organisatie van het vakblad Schrijnwerk. Tijdens dit prestigieuze galadiner werden vijf awards uitgedeeld.

Bourdeaud'hui haalt het in categorie 'Schrijn- en Timmerwerk'

Jo Bourdeaud'hui had zich kandidaat gesteld voor de vakprijs met een project nabij de Leie in Deinze waarbij hij met zijn schrijnwerkersbedrijf instond voor de zichtbare structuurelementen (gelijmde Kerto-balken en balken en kolommen uit Accoya-hout), de daktimmerwerken, alsook de productie en plaatsing van raamgehelen en deuren.

De klant eiste een hoge afwerkingsgraad waarbij vooral de knooppunten tussen de verschillende constructie-elementen bijzondere aandacht eisten.

boven
Jo Bourdeaud'hui poseert met zijn award
(foto: Vakblad Schrijnwerk)

links
Het project waar Bourdeaud'hui zijn award mee won

Nog twee Confederatie Bouw-leden bij de winnaars

Twee van de drie andere awards voor bouwbedrijven gingen ook naar een Confederatie Bouw-lid. Vorsselmans uit Wuustwezel haalde het in de categorie 'Aluminium' en Reynders (Houthalen-Helchteren) won in de categorie 'Interieur'.

Schrijnwerkbedrijf Platteau Ramen rijfde de award binnen in de categorie 'PVC' en de Thomas More Hogeschool werd door de zevenkoppige jury naar voren geschoven in de categorie 'Schoolprojecten'.

Deel uw nieuws met uw collega-aannemers
Heeft u ook nieuws over uw bedrijf? Laat het ons weten zodat wij het kunnen delen!