Vraag jouw infopakket aan

Benieuwd waarom meer dan 3.000 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • U kunt altijd weer uitschrijven

jan 18

Written by: AdminOostVlaanderen
18/01/2018 9:48  RssIcon

Ons lidbedrijf Van den Weghe gaat samenwerken met zijn belangrijkste concurrent, Lanssens Natuursteen, dat showrooms heeft in Zulte en Knokke.

Van den Weghe en Lanssens Natuursteen zijn ronkende namen in de sector van luxedesign in natuursteen. De twee grote spelers kwamen tot de vaststelling dat een samenwerking niet eens zo onlogisch zou zijn. "De samenwerking biedt een enorme meerwaarde. Ik denk dan bijvoorbeeld aan meer gekwalificeerd personeel, een groter klantenbestand, een ruimere stock, en ga zo maar door," meent Tanguy Van Quickenborne, zaakvoerder van Van den Weghe.

De dagelijkse werking van beide bedrijven blijft dezelfde, en ook de medewerkers blijven allemaal hun werk behouden op dezelfde locatie.

Ambitieus

De nieuwe samenwerking sluit mooi aan bij de ambities van het bedrijf.

"Van den Weghe groeit sterk, zowel organisch als door overnames. Met dit partnership schakelen we nog een versnelling hoger en zijn we nu perfect voorbereid op de komende consolidatiegolf in onze sector."

Het Zultse natuursteenbedrijf Van den Weghe werd opgericht in de jaren 60 en werd steeds gekenmerkt door high-end materialen, luxedesigns en maatwerk. Esthetiek, innovatie en kwaliteit vormen daarbij de drie belangrijkste peilers.

www.vandenweghe.be

Bron: www.madeinoostvlaanderen.be

Heeft u ook nieuws dat u wil delen? Laat het ons dan zeker weten.