Vraag uw infopakket aan

Benieuwd waarom meer dan 3.000 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • U kunt altijd weer uitschrijven

apr 24

Written by: AdminOostVlaanderen
24/04/2018 10:20  RssIcon

Karel Derde neemt voorzittershamer over van Rik Hinnens.

Op maandag 23 april werd de heer Karel Derde (48) tot nieuwe voorzitter verkozen van de Confederatie Bouw Provincie Oost-Vlaanderen. Karel Derde is eigenaar en zaakvoerder van nv Derde Construct uit Wichelen. Het bedrijf legt zich voornamelijk toe op wegenbouw en waterdichtingsactiviteiten en stelt een vijfentwintigtal medewerkers tewerk.

Binnen de Confederatie Bouw is Karel Derde geen onbekende. Als voorzitter van Constructiv Oost-Vlaanderen en van de Belgische Vereniging van Aannemers van Dichtingswerken (BEVAD vzw) heeft hij reeds heel wat bestuurservaring opgebouwd. Tevens is hij lid van de raad van bestuur van de nationale Confederatie Bouw.

De nieuwe voorzitter heeft bij zijn aanstelling Rik Hinnens bedankt voor zijn voorbije voorzitterschap tijdens dewelke de fusie in Oost-Vlaanderen tot stand is gekomen. Karel Derde wenst samen met iedereen - bestuurders en medewerkers - de toekomst van de provinciale Confederatie in Oost-Vlaanderen verder uit te bouwen in het voordeel van haar leden. In het bijzonder wenst hij zich te focussen op het behartigen van de belangen van de Oost-Vlaamse aannemers. Hij hecht hierbij veel waarde aan een open debatcultuur binnen de beroepsvereniging.