Vraag uw infopakket aan

Benieuwd waarom meer dan 3.000 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • U kunt altijd weer uitschrijven

jul 2

Written by: AdminOostVlaanderen
2/07/2018 14:45  RssIcon

Bouwpunt Botha, dat volop in de WK-sfeer zit met een eigen WK-dorp, heeft een zilveren medaillewinnaar in haar rangen. Dirk D'Hooge stond op het op één na hoogste schavotje tijdens de Construction Demo Days.

De tweede editie van de Construction Demo Days lokte tijdens het weekend van 23 en 24 juni jong en oud naar de sites van Lavaert Group te Kortrijk.
Tijdens dat weekend werden diverse vrachtwagens, kranen en grondverzetmachines gedemonstreerd, en werden de kwalificaties voor het World Crane Championship georganiseerd in samenwerking met HIAB.

Dirk D'Hooge, chauffeur bij Bouwpunt Botha, eindigde op een mooie tweede plaats bij die kwalificatierondes.

wk-dorp

Niet alleen Dirks prestatie leidt dezer dagen tot gejuich bij Botha, want met het grootste scherm in het Meetjesland lokt ons lidbedrijf voor elke wedstrijd van de Rode Duivels duizenden supporters naar hun WK-dorp. Voor de match tegen Engeland waren dat er meer dan 3.000, vrijdagavond - wanneer België de handschoen opneemt tegen topfavoriet Brazilië - worden dat er ongetwijfeld meer.

Ook zin om in die geweldige sfeer onze jongens aan te moedigen?
Surf dan snel naar de website van Botha of naar hun Facebookpagina voor meer informatie. De toegang is gratis en met wat u tijdens die avond in het WK-dorp consumeert, steunt u de goede doelen 'Aalternatief' en 'Peetjes Droom'.

Go Belgium!

Opperste concentratie bij Dirk D'Hooge