Vraag jouw infopakket aan

Benieuwd waarom zo'n 3.400 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Online trainingen

Volg onze online opleidingen, veilig vanuit je zetel of bureaustoel in je home office.

Wekelijkse newsletter

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • Toch niks voor jou? Je schrijft eenvoudig weer uit

dec 6

Written by: AdminOostVlaanderen
6/12/2018 11:06  RssIcon

Confederatie Bouw hoopt dat het kernkabinet een oplossing vindt om uit de impasse rond het VN-migratiepact te geraken. "Een val van de regering zou nu bijzonder ongelegen komen", reageert gedelegeerd bestuurder Robert de Muêlenaere

De Confederatie Bouw hoopt dat het gezond verstand zegeviert binnen het kernkabinet en dat de regering-Michel de rit uitrijdt tot aan de verkiezingen van zondag 26 mei 2019 omdat er nog een aantal voor de bouwsector belangrijke dossiers behandeld moeten worden. Het is nu in ieder geval niet het gepaste moment voor electorale spelletjes. Integendeel, de bouwsector rekent meer dan ooit op goed bestuur tot vlak voor de verkiezingen.

"

"Een val van de federale regering moet absoluut vermeden worden. Er ligt nog werk genoeg op hun tafel om tot en met mei 2019 mee zoet te zijn," zegt gedelegeerd bestuurder Robert de Muêlenaere, "zoals de arbeidsdeal die verschillende maatregelen bevat om het aantal knelpuntberoepen te reduceren of het ambitieuze investeringspact  met omvangrijke investeringen in scholen, overheidsgebouwen en infrastructuurwerken om de mobiliteit vlotter te laten verlopen."

Val van de federale regering vermijden zegt gedelegeerd bestuurder Robert de Muêlenaere van Confederatie Bouw

Bron: Confederatie Bouw