Vraag jouw infopakket aan

Benieuwd waarom ruim 3.200 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • Toch niks voor jou? Je schrijft eenvoudig weer uit

mrt 18

Written by: AdminOostVlaanderen
18/03/2019 9:04  RssIcon

An Warrens van ons lidbedrijf KDS won op donderdag 14 maart de award JCI Oost-Vlaamse Jonge Ondernemer 2019

An Warrens van ons lidbedrijf KDS mag zich een jaar lang 'JCI Oost-Vlaamse Jonge Ondernemer' noemen. An richtte in 2011 met haar man Kenneth De Smet het bedrijf op.
   "Mijn rol was in het begin eerder beperkt. Ik was stille vennoot en werkte zelf nog in de bank- en verzekeringssector. Als kleindochter van ondernemers kriebelde het echter om ook actief in de zaak te stappen. Die stap heb ik dan in 2015 gezet."

v.l.n.r.: ​Maarten Verschuere (Clever), An Warrens (KDS) en Ilse Lefebvre (Conessence)

Afgelopen donderdag kroonde de Oost-Vlaamse afdeling van JCI An Warrens tot Oost-Vlaamse Jonge Ondernemer 2019. "Hiermee willen we het ondernemerschap in de verf zetten en onze kandidaten een duwtje in de rug geven", zegt commissievoorzitter Glenda De Bodt, die tevreden terugblikte op de succesvolle editie. De andere genomineerden in Oost-Vlaanderen waren Maarten Verschuere van het AI-bedrijf Clever en Ilse Lefebvre van rekruteringsbedrijf Conessence.

JCI, of voluit Junior Chamber International, erkent jong ondernemerschap. Deze wereldwijde organisatie telt meer dan 200.000 leden tussen 18 en 40 jaar. Op de awarduitreiking afgelopen donderdag waren meer dan 200 gasten aanwezig.

Vlaamse finale op 6 juni

Het is nog niet gedaan voor An. Op 6 juni komt ze tegenover de andere provinciale winnaars te staan in een Vlaamse finale. Misschien mag ze zich vanaf dan de 'JCI Vlaamse Ondernemer van het Jaar' noemen. Fingers crossed!

An Warrens is niet alleen lid van Junior Chamber International, maar ook van het Juniorsplatform binnen de Confederatie Bouw Provincie Oost-Vlaanderen.
Ben je jonger dan 40? Dan kan je ook deelnemen aan de activiteiten.

Meer informatie over het Juniorsplatform? Neem contact op met Sarah Leysen.
E sarah.leysen@confederatiebouw.be · T 09 244 45 12

Bron: www.jci.vlaanderen
Foto's: Ivan van Steenis - www.ivsfotografie.be

Heeft u ook nieuws dat u wil delen met de leden van Confederatie Bouw? Laat het ons weten.