Vraag jouw infopakket aan

Benieuwd waarom ruim 3.200 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • Toch niks voor jou? Je schrijft eenvoudig weer uit

mrt 22

Written by: AdminOostVlaanderen
22/03/2019 9:06  RssIcon

Durabrik ontving op dinsdag 19 maart voor de tweede opeenvolgende keer het 'Great Place to Work'-certificaat tijdens de awardshow van Vlerick

20 Best Workplaces™ en 24 'Great Place to Work®'-certificaten reikte business school Vlerick uit in de Docks Dome Event Hall in Brussel op dinsdag 19 maart. Een van die certificaten was voor ons lidbedrijf Durabrik.
   "We zijn met z'n allen heel trots dat Durabrik opnieuw erkend is als 'Great Place to Work'", zegt HR-directeur Bie De Backer.

"
Het is belangrijk dat onze medewerkers zich hier thuis voelen
Bie De Backer • HR-directeur Durabrik

84 procent

Eind 2018 nam Durabrik naar tweejaarlijkse gewoonte deel aan het onderzoek van Vlerick rond 'Great Place to Work'. Via dit onafhankelijk tevredenheidsonderzoek werden ruim 180 medewerkers bevraagd omtrent een aantal thema's.
Het resultaat? De trustindex steeg opnieuw, nu tot ruim 84 procent. "Dat betekent dat er op 84% van de vragen minimaal een score van 4 op 5 is gegeven", verduidelijkt Bie De Backer.

Naast de medewerkersbevraging is er ook een cultural audit. "Het is belangrijk dat onze medewerkers zich hier thuis voelen. Daarom doen we heel wat voor hen. Zo is er onder meer een fitnessruimte, een padelterrein, een maandelijkse Healthy Thursday, yoga, mindfulness, een weekje kinderopvang in de grote vakantie, dagelijks verse soep en vers fruit, een familiesportdag en een personeelsfeest."

Bron: durabrik.be

Heeft u ook nieuws dat u wil delen met de leden van Confederatie Bouw? Laat het ons weten.