Vraag jouw infopakket aan

Benieuwd waarom ruim 3.200 Oost-Vlaamse bouwbedrijven al voor Confederatie Bouw hebben gekozen?

Gratis e-news

Registreer nu gratis voor onze e-news
  • Eén keer per week, op dinsdagnamiddag
  • Alleen relevant nieuws voor de bouwsector
  • Meer dan 4.000 abonnees
  • Toch niks voor jou? Je schrijft eenvoudig weer uit

dec 2

Written by: AdminOostVlaanderen
2/12/2019 15:33  RssIcon

De Sint-Niklase firma Elektro Kamiel Smet behoort sinds 2016 tot de EEG Group, maar pakte pas kort geleden uit met een volledige rebranding.
   "We kregen nog heel veel positieve reacties van onze klanten en leveranciers. Dat hadden we eigenlijk niet meer verwacht, want we werken al zolang samen", vertelt zaakvoerder Els Smet in het decembernummer van 'De Oost-Vlaamse Aannemer'.

Kamiel Smet richtte zo’n 45 jaar geleden het gelijknamige Elektro Kamiel Smet op. Vandaag staat dochter Els Smet aan het roer van het bedrijf. "Mijn vader komt nog iedere dag langs, gewoon om dag te zeggen, een boodschap te doen of een klusje in orde te brengen. Het bedrijf ademt nog steeds zijn persoonlijkheid: vakmanschap voorop, maar ook met oog voor de mens achter de klant, leverancier of medewerker."

Het bedrijf volgde sinds de oprichting een mooi groeiproces. Van eenmanszaak tot nv en nu deel van een groter geheel, de EEG Group. "Een bedrijf mag nooit stilstaan. Je moet als zaakvoerder steeds verder kijken dan de steen waar je vandaag op staat. Ook vandaag zijn er heel wat uitdagingen die we graag ombuigen naar een opportuniteit. Door deel uit te maken van de EEG Group zetten we een nieuwe stap in ons verhaal", vertelt Els Smet.

Els Smet: "Kunnen terugvallen op vakmanschap is een hele verademing."

Els Smet: "Als zaakvoerder voelde ik me altijd al trots op de medewerkers. We spenderen veel tijd samen, boeken gezamenlijke resultaten en zijn er voor elkaar als het moeilijk gaat. Nu komt daar een dimensie bij. Ik geniet van de professionaliteit van stafdiensten zoals Finance, ICT, Marketing en HR. Als zaakvoerder van een kleinere kmo dien je op al die domeinen helemaal op de hoogte te zijn en spendeer je daar veel tijd aan om het verschil te kunnen maken. Kunnen terugvallen op vakmanschap in die vakgebieden is een hele verademing. Met veel trots werk ik nu ook met die nieuwe collega's samen."

Het kantoorgebouw van Elektro Kamiel Smet met het nieuwe logo.

Het volledige artikel leest u binnenkort in het
decembernummer van ons ledenmagazine 'De Oost-Vlaamse Aannemer'