Online en offline communicatie: crash course
 


ONLINE & OFFLINE COMMUNICATIE
vier interactieve workshops in doorschuifsysteem

Communicatie is niet meer vrijblijvend. Zowel online als offline heeft u maar enkele seconden de tijd om uw potentiële klant binnen te halen. Dat u strategisch moet omspringen met uw communicatie en marketing is dan ook evident. Communiceren met uw (potentiële) klanten met een duidelijke strategie is niet alleen weggelegd voor grote bedrijven. Dit is voor élke bedrijfsleider gemakkelijk haalbaar, ook als u zonder personeel werkt.

Hoe u het praktisch aanpakt ontdekt u via vier crash courses van elk twintig minuten rond online en offline communicatie. Na deze avond kent u het geheim van de perfecte offerte, hoe u een verkoopgesprek dirigeert, hoe u de Facebookpagina van uw bedrijf het best inzet en wat het belang is van merknaam, logo, bedrijfswaarden,... in het kader van klantenwerving en -binding.

Praktisch

  • Woensdag 30 augustus 2017
  • Onthaal vanaf 19u15 • Start om 19u30
  • Tramstraat 59, 9052 Zwijnaarde
  • Leden Confederatie Bouw schrijven gratis in • Niet-leden betalen €125 (excl. btw)



Dit is een organisatie van het Juniorsplatform van Confederatie Bouw Provincie Oost-Vlaanderen



Vier thema's. Vier sprekers.

 

Ronald De Keersmaeker richtte in 2014 zijn bedrijf Dixit International op, en specialiseerde zich als coach en trainer in verkoop- en onderhandeltechnieken, lichaamstaal en public speaking.

Ronald zal aantonen dat mensen overtuigen een wetenschap is aan de hand van een systeem in zeven stappen, dat toe te passen is voor elke vergadering, presentatie of speech. Zo dirigeert ú het verkoopgesprek.

Spreken met impact: het gesprek leiden met het 7-stappen-principe

 

Frederik Delfosse is al meer dan tien jaar actief als digitale marketingspecialist en begeleidt kmo's door strategisch mee te denken over de bedrijfsprocessen rond digitale marketing en marketingautomatisatie.

Frederik zal tijdens deze avond de focus leggen op het gebruik van uw bedrijfspagina op Facebook om dat in te zetten als marketinginstrument. Ideaal voor iedereen die al een Facebookpagina heeft of er een wil starten.

Online marketing: Facebook inzetten als marketingtool

 

Bruno Verhaeghe is gepokt en gemazeld in sales en deelt sinds 2010 fulltime zijn kennis als coach vanuit het principe dat de geboren verkoper niet bestaat en zowat iedereen een succesvolle commerciële medewerker kan worden.

Een offerte is géén vrijblijvende prijsopgave, dat is waar Bruno het tijdens deze crash course over zal hebben. Bruno legt de geheimen bloot van hoe u de offerte strategisch inzet als commercieel instrument in combinatie met het verkoopgesprek.

Winnende offertes: verhoog uw omzet met 10% of meer

 

Michaël Verbeeck richtte met zijn broer Stef het merkenbureau Pavlov Branding op. Zij helpen onder meer bedrijven bij het bepalen van hun strategie en positionering in de markt.

Wat speelt er allemaal mee bij het kiezen van een bouwpartner behalve de offerte? Michaël doet uit de doeken welke invloed bedrijfswaarden, naam, logo, huisstijl, visuals,... daarop hebben.

Branding: het belang van merkstrategie


Schrijf meteen online in

Gemakkelijk op de hoogte blijven van alle info- en contactmomenten?
Volg Confederatie Bouw Provincie Oost-Vlaanderen op Facebook, Twitter en LinkedIn.


   

www.confederatiebouw.be/oost-vlaanderen