Minimaliseren

Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Minimaliseren

Omschrijving

Korte omschrijving

De opleiding telt 3 modules. Iedere module kan afzonderlijk gevolgd worden.
Gelieve ook per module in te schrijven.
Deze opleiding heeft als doel:
  • de basisprincipes en -eisen kennen van een zeer energiezuinig/bijna-energieneutraal gebouw en de mogelijke strategieën om deze te bereiken
  • weten wat de belangrijkste aandachtspunten zijn bij de uitvoering van de isolatie, luchtdichting en plaatsing van buitenschrijnwerk van een zeer energiezuinig gebouw (passief, lage-energie, BEN...)
  • weten wat de belangrijkste aandachtspunten zijn bij de plaatsing van ventilatie, verwarming en koeling van een zeer energiezuinig gebouw (passief, lage-energie, BEN...)
  • de uitvoering van een zeer energiezuinig gebouw (passief, lage-energie, BEN...) efficiënt kunnen plannen en in goede banen leiden
Module 1 | Basisprincipes bijna-energieneutraal bouwen voor aannemers
Module 2 | Bijna-energieneutraal bouwen in de praktijk: de gebouwschil
Module 3 | Bijna-energieneutraal bouwen in de praktijk: technieken

Module 2 | Bijna-energieneutraal bouwen in de praktijk: de gebouwschil
    • isolatiematerialen en -systemen
    • muur-, dak- en vloerisolatie
    • kwaliteitsvolle uitvoering
    • bouwknopen
    • waarom luchtdicht bouwen?
    • realisatie van luchtdichtheid
    • aandachtspunten bij luchtdichtheidsmetingen
    • producten voor luchtdichtheid
    • inbouw van schrijnwerk & zonwering

Annulatie voorwaarden

Prijswijzigingen – Tussenkomsten - Annulatievoorwaarden Prijzen en tussenkomsten vermeld op onze communicatie zijn onder voorbehoud van wijzigingen en fouten. Tussenkomsten zijn niet automatisch verworven. Elke tussenkomst vereist een afzonderlijke goedkeuring door de betrokken instantie(s). Annulatie kan enkel schriftelijk (mail/brief/fax) voor aanvang van de opleiding. Volgende annulatiekosten gelden in geval van afwezigheid of bij stopzetting van de opleiding. Annulatie meer dan 7 werkdagen voor de start van de opleiding? U betaalt geen kosten; Annulatie binnen 7 tot 3 werkdagen voor de start van de opleiding? U betaalt 50% van de opleidingskost; Annulatie op de 3e werkdag of minder voor de start van de opleiding of bij stopzetting van de opleiding? U betaalt het volledig bedrag van de opleidingskost. Ook als u de opleiding gratis kan volgen als bediende PC 200 met Cevora, gelden niettemin toch volgende annulatievoorwaarden: Annulatie op de 3e werkdag of minder voor de start van de opleiding of no-show? Cevora factureert u €75 per niet-tijdig-geannuleerde opleidingsdag of € 37,50 voor halve dag/avond). Als uitzondering op deze annulatievoorwaarden aanvaarden wij afwezigheid wegens ziekte (met voorlegging van een geldig doktersattest) of bij ‘uitdiensttreding’ (met als bewijs een attest van uitdiensttreding).

Ledenkortingen

Volg je alle modules, dan krijg je 25% korting:
LID € 474
NIET-LID € 640

Prijs (zBTW)

241,00€ | 325,00€ voor niet leden

De inschrijving voor de opleiding BEN Bouwen in de praktijk - Module 2 - Bijna-energieneutraal bouwen in de praktijk: de gebouwschil is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar opleidingenovl@confederatiebouw.be

Label