Minimaliseren

Wilt u tijd besparen?

Log in met uw gebruikersnaam en toegangscode en kies de optie "Gebruik een vorige inschrijving".

Indien u iemand wenst in te schrijven die vroeger al een opleiding gevolgd heeft via Confederatie Bouw (sinds augustus 2014),
            dan kan u deze persoon selecteren en worden de gegevens van de laatste inschrijving automatisch ingevuld.

Opmerking: de ondernemingsgegevens (lidnr., ondernemingsnr., ...) kan u niet wijzigen als u ingelogd bent.

Minimaliseren

Omschrijving

VAKBEKWAAMHEID: Defensief rijden

DEFENSIEF RIJDEN

Tijdens de opleiding defensief rijden komt er 1u30 praktijk aan bod. Om na 5 jaar de code 95 te kunnen verlengen op het rijbewijs moet u in minimum 3 uur praktijk gevolgd hebben tijdens deze 5 jaar. Wij raden daarom aan om onze andere opleiding 'economisch rijden' te volgen waarin ook 1u30 praktijk aan bod komt.

Opgepast! Indien u voor locatie te Waasland of West-Vlaanderen wenst te kiezen, keer dan terug naar de online agenda.

De inschrijving voor de opleiding VAKBEKWAAMHEID: Defensief rijden is afgesloten.

Indien u wenst deel te nemen aan een volgende opleiding over dit onderwerp, gelieve een mail te sturen naar opleidingenovl@confederatiebouw.be

Label