Minimaliseren

Uw onmisbare partner bij de uitoefening van uw schildersberoep!

De Confederatie Bouw - Vlaamse Schilders is een regionale beroepsfederatie, die zich richt op schilders, stoffeerders, industriële schilders en plaatsers van soepele vloerbekleding. Voor informatie, advies of bijstand kan u steeds bij ons terecht. Daarnaast is onze Federatie ook de spreekbuis van de aangesloten leden en verdedigt ze hun beroepsbelangen, overal waar dit nodig is.

Op deze website kan u allerlei informatie vinden, technische documenten en informatie over onze diensten. Ook georganiseerde activiteiten en opleidingen zullen hier worden aangekondigd, waarop wij u uiteraard graag ontmoeten.

Wij brengen ons nieuws ook regelmatig naar u toe. Ons magazine 'De Vlaamse Schilder' valt driemaandelijks in uw bus, maar u kan het ook online lezen. Daarvoor verwijs ik u graag door naar onze rubriek ‘Vakblad’.

Een team van medewerkers staat steeds klaar om u te helpen met om het even welke andere beroepsgerelateerde kwestie.

Benoît KLINKERS
Voorzitter Vlaamse Schilders vzw

Opleidingen

Minimaliseren
(Op dit moment wordt er geen opleiding georganiseerd in de regio.)