Minimaliseren

Uw onmisbare partner bij de uitoefening van uw schildersberoep!

De Confederatie Bouw - Vlaamse Schilders is een regionale beroepsfederatie, die zich richt op schilders, stoffeerders, industriële schilders en plaatsers van soepele vloerbekleding. Voor informatie, advies of bijstand kan u steeds bij ons terecht. Daarnaast is onze Federatie ook de spreekbuis van de aangesloten leden en verdedigt ze hun beroepsbelangen, overal waar dit nodig is.

Op deze website kan u allerlei informatie vinden, technische documenten en informatie over onze diensten. Ook georganiseerde activiteiten en opleidingen zullen hier worden aangekondigd, waarop wij u uiteraard graag ontmoeten.

Wij brengen ons nieuws ook regelmatig naar u toe. Ons magazine 'De Vlaamse Schilder' valt driemaandelijks in uw bus, maar u kan het ook online lezen. Daarvoor verwijs ik u graag door naar onze rubriek ‘Vakblad’.

Een team van medewerkers staat steeds klaar om u te helpen met om het even welke andere beroepsgerelateerde kwestie.

Benoît KLINKERS
Voorzitter Vlaamse Schilders vzw

Minimaliseren
(Op dit moment wordt er niets georganiseerd in de regio)

Opleidingen

Minimaliseren
(Op dit moment wordt er geen opleiding georganiseerd in de regio.)