Interessante websites

STRIJD TEGEN HET CORONAVIRUS (COVID-19)

Update dienstverlening en bereikbaarheid medewerkers
Confederatie Bouw West-Vlaanderen

In opvolging van de maatregelen die de federale regering donderdagavond 12.03.2020 heeft aangekondigd nemen ook wij enkele bijkomende maatregelen inzake onze dienstverlening, dit bovenop de annulatie van onze activiteiten tot en met 3 april 2020 (zie hiervoor onze berichtgeving van vrijdag 13.03.2020).

Dagelijks worden er via mail Bouwflashes verstuurd aan al onze leden met een antwoord op de FAQ's. Ook de komende dagen en weken zullen wij onze aannemers via mail blijven op de hoogte houden en adviseren. Alle info die wij reeds hebben verzameld kan je terugvinden op  www.confederatiebouw.be/Nieuws

Ontvang je onze dagelijkse Bouwflashes niet gelieve dit dan te melden via marjolijn.vermeersch@confederatiebouw.be.

Ondanks deze ongeziene en moeilijke periode blijven wij onze dienstverlening en knowhow ten volle inzetten om onze bouwbedrijven zo optimaal mogelijk te adviseren en te ondersteunen. Om onze adviesverlening te kunnen blijven garanderen verzoeken wij je om de Corona-gerelateerde vragen bij voorkeur per e-mail te stellen aan de vertrouwde contactpersonen:

Vergaderingen / afspraken buiten onze kantoren

Onze medewerkers zullen tot en met 3 april 2020 niet deelnemen aan vergaderingen buiten onze kantoren. Individuele afspraken buiten onze kantoren worden eveneens geannuleerd.

Bezoek aan onze kantoren

Onze beide kantoren (Kortrijk en Brugge) worden tot en met 3 april 2020 gesloten voor bezoekers. Enkel onder strikte voorwaarden kunnen afspraken met onze medewerkers worden ingepland.

U kan op ons rekenen! Nu meer dan ooit!

Ondanks deze ongeziene en moeilijke periode blijven wij onze dienstverlening en knowhow ten volle inzetten om uw onderneming zo optimaal mogelijk te adviseren en te ondersteunen.

Verdere informatie en contact?

Uiteraard volgen we de ontwikkelingen en de richtlijnen van de overheid nauwgezet op de voet. Via onze verschillende communicatiekanalen zullen wij u verder informeren.

Voor bijkomende vragen omtrent onze activiteiten en dienstverlening kan u contact opnemen met onze diensten via westvlaanderen@confederatiebouw.be of via uw vertrouwde contactpersonen binnen onze organisatie.

De Confederatie Bouw verdedigt de belangen van méér dan 15.000 Belgische bouwbedrijven, waarvan 2000 in West-Vlaanderen.

Wat wij voor u kunnen doen, steunt op 4 pijlers:
  1. Vertegenwoordiging & belangenbehartiging
  2. Dienstverlening op maat
  3. Informatieverstrekking, opleiding, netwerking
  4. Imagoversterking

Voor een uitgebreid overzicht van onze dienstverlening, klik hier.

Wenst u meer informatie hierover, aarzel dan niet ons verder te contacteren.

Sociale media

Minimaliseren

Lid worden?

Ontdek onze voordelen