Lid worden?

Ontdek onze voordelen

Formalis,
uw springplank naar zorgeloos ondernemen!

ZORGELOOS ONDERNEMEN

Een zaak starten of runnen brengt heel wat verplichtingen met zich mee. Formalis helpt zowel starters als bestaande bedrijven bij de afhandeling van hun administratieve formaliteiten. U concentreert zich op wat u nauw aan het hart ligt - uw eigen zaak - en Formalis zorgt ervoor dat alle wettelijke formaliteiten in orde zijn.
  Christine Vandemoortele
Dossierbeheerder
       T 056 26 81 56

Heidi Ide
Dossierbeheerder
       T 050 47 13 51

FORMALIS, HÉT ONDERNEMINGSLOKET VOOR STARTERS

U start uw eigen zaak? Dan helpt Formalis u bij:
  • het onderzoek van uw dossier, en gaat na of u voldoet aan alle voorwaarden om de gewenste activiteiten uit te voeren;
  • de inschrijving van uw bedrijf in de Kruispuntbank van Ondernemingen en de toekenning van uw ondernemingsnummer;
  • de aanvraag tot identificatie bij de BTW-administratie;
  • uw aansluiting bij een sociaal verzekeringsfonds voor zelfstandigen.
FORMALIS, HÉT ONDERNEMINGSLOKET VOOR BESTAANDE BEDRIJVEN

Formalis is er niet enkel voor starters, maar ook voor bestaande bedrijven. Zij zijn immers verplicht om elke wijziging van hun gegevens in de Kruispuntbank van Ondernemingen te melden. Ook de schrapping van een vestiging of van de onderneming moet via een ondernemingsloket verlopen. Formalis is er voor u!

FORMALIS KENT DE BOUWSECTOR DOOR EN DOOR

Formalis is het erkend ondernemingsloket van de Confederatie Bouw en is dan ook een onmisbare schakel tussen uw bedrijf en de Kruispuntbank van Ondernemingen.
Bovendien kunt u bij ons ook terecht voor tal van formaliteiten die specifiek voor de bouwsector gelden.

Als ondernemingsloket wil Formalis een springplank zijn voor een zorgeloze groei van uw bedrijf.