De geschiedenis van BEVAD

Minimaliseren

Over

BEVAD is de vereniging voor aannemers van platte dakken, languit Belgische Vereniging van Aannemers van Dichtingswerken. Wij groeperen een 200-tal leden en een 50-tal corresponderende leden. Dit zijn fabrikanten of verdelers van producten gebruikt in de afdichtingswereld. Onze vereniging verdedigt al sinds 1935 de belangen van onze sector. Dit doen we door middel van o.a. opleidingen, delen van expertise en netwerkevenementen. Onze beurs Belgian Roof Day is dé toonaangevende dakenbeurs van het land.

Dienstverlening

BEVAD heeft een grote expertise op het vlak van dichtingswerken. Leden kunnen voor informatie altijd bij ons terecht. Onze leden zijn ook automatisch aangesloten bij de Confederatie Bouw waardoor ze alle diensten van de grootste werkgeversorganisatie voor de bouw kunnen raadplegen.

Roof Belgium

Ontdek hier het vakblad voor de dakensector: Roof Belgium. Deze gratis uitgave van de Confederatie verschijnt maandelijks en geeft u de laatste nieuwtjes van de sector. Het magazine is toonaangevend, actueel en kan via de beroepsverenigingen steeds de vinger aan de pols houden.