Ledenzone

JoBB

BouwRadar

WIJ ZIJN ER VOOR JOU !

Onze kantoren in Leuven en Brussel zijn open. Wens je beroep te doen op onze diensten en wil je dat persoonlijk bespreken, dan adviseren we je om best een afspraak te nemen. Voor Leuven kan dat via 016 22 40 84, voor Brussel via 02 230 14 20.

Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant :
voor leden, door leden !

De Confederatie Bouw verdedigt de belangen van méér dan 15.000 Belgische bouwbedrijven, waarvan 1500 in Vlaams-Brabant. De Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant bekommert zich al vele decennia om al wat reilt en zeilt in en rond de bouwsector in haar regio. Ook op nationaal en gewestelijk niveau staat de Confederatie Bouw sterk in haar schoenen en worden aannemers- en bouwbelangen gehoord en verdedigd in tal van overlegorganen zoals VOKA, het VBO en andere organisaties.

De missie van de Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant is het beheer van een rendabel bouwbedrijf voor de leden te vergemakkelijken. Om dit te realiseren wordt ernaar gestreefd om op elke vraag van de klant een kwalitatief antwoord te bieden, en dit dankzij onze gemotiveerde en professionele medewerkers.

De behoeften van onze leden situeren zich in 4 categorieën, tevens de pijlers van onze organisatie :

• Het aanbieden van een performante dienstverlening

• Accurate kennis verschaffen

• Kwalitatieve opleidingen verschaffen

• Het creëren van netwerkopportuniteiten

De Confederatie Bouw Brussel Vlaams-Brabant is dé professionele partner voor hoofd- en onderaannemers in de bouwsector. Zowel voor eenmanszaken, kmo's als grotere bouwbedrijven.

Opleidingen

Brics

• Spijker je kennis over het ondernemerschap bij
  • Ontmoet aannemers uit onze regio en bouw je netwerk uit