Grauwmeer 1
3001 Leuven

www.webhero.be
info@webhero.be

Een nieuwe website laten maken?
Hoger scoren in Google?

Webhero hielp al meer dan 1.300 ondernemers in Vlaanderen succesvol aan hun digitaal verhaal te bouwen. De digitale wereld evolueert sneller dan ooit en dat beïnvloedt onvermijdelijk ook jouw business. Waar concurrentie vroeger vooral vanuit lokale hoek kwam, is de toekomst vandaag digitaal. Online vindbaarheid is key.

Hoe kan Webhero jou helpen? Met een ervaren team van 13 heldhaftige Webheroes en een gigagoesting werken we graag samen aan jouw digitale groei.

Begijnendijksesteenweg 59
2230 Ramsel

info@build-software.eu
www.build-software.eu

Build Software - Digitaal expert voor de bouwsector

Vereenvoudig en centraliseer je administratie
Stel je offertes makkelijk op
Flexibele bibliotheken en calculatiemethodes
Gefaseerde workflow en geïntegreerd documentenbeheer
Snelle en flexibele berekening van kosten en opbrengsten van een bouwproject
Vlotte opvolging van verkoop-en inkoopfacturen
Grafische weergave van bouwprojecten via een geïntegreerde planning

Zeedijk 290-330
8400 Oostende

Rue Ol Fosse d'Outh 1
6660 Houffalize

www.vayamundo.eu

Onbezorgd genieten bij Vayamundo !

Verken het groene hart van België in de Ardennen, lekker uitwaaien aan zee, of snuif de sfeer op in de mysterieuze Katharenstreek. Of ontdek de mooie wereld via een van de begeleide rondreizen.

In elk van onze clubs schijnt de zon buiten én binnen! Elke club biedt entertainende activiteiten aan voor iedereen : zwemmen, spelen, animatie, ontspannen en lekker tafelen…

Ledenvoordeel Confederatie Bouw

Geniet 5% korting op alle tarieven.
Vraag je kortingcode aan via lisbeth.enkels@confederatiebouw.be
met vermelding van je lidnummer en 'promoactie Vayamundo'

Stoofstraat 12

www.federale.be
info@federale.be

Eenvoud in uw verzekeringen? Federale Verzekering en Build-Safe zijn er voor u!

Omdat de bouw elke dag in beweging is, ontwikkelde Federale Verzekering Build-Safe, het verzekeringspakket op maat van bouwbedrijven tot 5 werknemers. Zo hebt u uw handen vrij om in alle gerustheid te bouwen aan uw bedrijf en aan het huis van uw klant!

Als lid van de Confederatie Bouw, krijgt u – bovenop de 10% Build-Safe-korting – een werfradio cadeau!

Kardinaal Mercierlaan 65
3001 Leuven

www.groups.be
leuven@groups.be

Laurens Geukens
laurens.geukens@groups.be

Together talent works!

Werknemers zijn de sleutel tot succes. Dat geldt niet alleen voor ons, maar voor elke onderneming. Als HR-partner gaat ons aanbod daarom verder dan een snelle en correcte loonverwerking.

We kennen de uitdagingen van werkgevers in de bouwsector als geen ander en denken proactief mee. Onze belangrijkste troef om ondernemingen te ondersteunen in hun loon- en personeelsadministratie is onze persoonlijk aanpak. Elke onderneming kan bij ons rechtstreeks contact opnemen met een persoonlijke payroll advisor en krijgt dus advies op maat.

Leopoldstraat 92
2800 Mechelen

www.xtra.works
construct@xtra.works

Bart Avermaete
bart.avermaete@xtra.works

Nood aan personeel op de werf?

Onze consultants zijn ervaren in het vinden en screenen van personeel voor de bouwsector. We stellen niet alleen arbeiders ter beschikking voor onze klanten, maar ook bedienden worden geplaatst via ons. Metsers, dakwerkers, elektriciens, loodgieters, … tot zelfs werfleiders. Je vindt ze allemaal bij ons terug. Op zoek naar iemand zonder ervaring? Of liever iemand met ervaring?

Met Xtra Construct kan jouw bedrijf zich focussen op wat er echt toe doet, het succesvol afronden van projecten. Wij nemen alle administratieve taken voor ons, ook de veiligheidsmaatregelen en -wetgevingen worden op de voet bijgehouden door onze experts.