De Aedificas Foundation Awards zijn een gewaardeerde erkenning van het sociaal engagement van de bouwbedrijven

De Stichting Aedificas heeft woensdag 13 december haar Awards uitgereikt aan projecten waarbij het bedrijfsmecenaat rond vorming en maatschappelijke integratie centraal stond.

Juryvoorzitster en CEO van Aviabel, Cécile Coune vatte het standpunt van de jury als volgt samen “de vier laureaten illustreren perfect de doelstelling van de Stichting Aedificas om het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in de bouw te ondersteunen en promoten”. Deze winnaars zijn: Schilderwerken Zenner & Centrum voor Arbeidszorg Oostkade, Wyckaert bouwonderneming & De Tandem, Start Construction en Wust & Amonsoli.

“De € 5.000 die de sociale verenigingen krijgen zijn niet enkel een prachtige waardering voor het geleverde werk en inzet maar ook een serieuze boost voor de toekomst” zo oordeelden de Award winnaars in koor.

Ontdek op www.aedificas-foundation.be de hartverwarmende genomineerde bedrijfsmecenaten en de vier winnaars van de Awards 2017.