TenderWolf: Krijg elke dag de juiste overheidsopdrachten

De Confederatie Bouw biedt u een praktisch instrument aan dat dagelijks de voor u relevante overheidsopdrachten selecteert. Hiervoor werken we samen met onze partner TenderWolf. De Confederatie Bouw is immers van oordeel dat TenderWolf het meest gebruiksvriendelijke en bovendien veruit het goedkoopste online platform voor overheidsopdrachten is.

U krijgt onbeperkt toegang tot de gratis basisversie van TenderWolf, het zogenaamde Free-tariefplan. U dient zich hiervoor slechts eenmalig te registreren met de gegevens die vermeld staan op uw ledenkaart.

Als lid van de Confederatie Bouw start u bovendien 2 maanden met het uitgebreidere Standard-Tariefplan, t.w.v. 29,90 euro/maand. U kan op die manier rustig alle functionaliteiten binnen TenderWolf volledig gratis en vrijblijvend uitproberen.

Na de gratis proefperiode in het Standard-Tariefplan hebt u de keuze:

• Ofwel tekent u in op een van de betalende tariefplannen van TenderWolf. Voor een Basic- of Standard-plan geniet u een speciale korting van 33% en dit zolang u lid blijft van de Confederatie Bouw;
  • Ofwel wordt u automatisch overgeschakeld naar het Free-Tariefplan, dat permanent gratis beschikbaar blijft.

Volg deze link om u bij TenderWolf te registreren.
Reeds geregistreerd? Volg dan deze link om in te loggen op TenderWolf.