ASTENA COMFORT

BEDRIJFSSOFTWARE VOOR BOUW- EN INSTALLATIEBEDRIJVEN

Een bouwproject organiseren vraagt specifieke kennis en ervaring, en kan een pak efficiënter met de juiste hulpmiddelen. Een informatica systeem dat specifiek voor de bouw- en installatiesector is gebouwd is daar één van.

Bij Astena weten we dat, want wij werken enkel voor bedrijven die met bouw en installatie bezig zijn. Ons team leeft en ademt ‘bouw’ en weet wat jij nodig hebt op kantoor én op de werf, want de oplossingen van Astena zijn 100% afgestemd op mobiel gebruik.

Onderdelen in Astena Comfort:

Contactenbeheer, calculatie, offerte, werkvoorbereiding, projectoverzicht, kostenregistratie, uurregistratie, vorderingsstaten, nacalculatie, verkoopfacturatie, betalingsopvolging en aanmaningen, boekhouding en rapportering. Module herstellingen met contractbeheer, historieken en digitale werkbons.

Standaard uitbreidbaar met oplossing voor
  • digitaliseren van aankoopfacturen en goedkeuringsproces (DMS)
  • resourceplanning
  • draadloos magazijnbeheer

Contact:

John Van de Velde
jvv@astena.be
0478/907 703

Ledenkorting:

Welke van de ledenvoordelen past het best voor u?

• Gratis 1 dag ‘business scan’
    Kom te weten wat moderne software voor u kan betekenen en hoe u dat aanpakt.
  • 40% Korting op de document output module: Deze module bevat een aantal templates om brieven, verslagen en attesten op te stellen. De documenten worden automatisch verwerkt en gearchiveerd. U geeft aan of ze moeten gefaxt, gemaild of per post verstuurd worden. Ze komen bovendien terecht op de juiste plaats op uw server, Sharepoint of Onedrive.