Scapta - 4PS Construct

4PS is een totaaloplossing voor de Bouw, GWW en Installatietechniek. Inmiddels ervaren al meer dan 600 klanten wereldwijd de voorsprong van 4PS Construct. Software die zich kenmerkt door eenvoud en overzicht.

Digitalisering zit 'm in eenvoud

Neem een willekeurig project. Via 4PS Construct voert u uw data éénmalig in. De volledige documentenstroom voor uw gehele organisatie is nu gedigitaliseerd. Uw projecten beheert u volledig online via uw laptop, tablet of mobiel. Met real-time inzicht en 100% grip. Overal ter wereld. Dat wilt u toch ook?

Geschikt voor al uw bedrijfsprocessen

4PS Construct is ontwikkeld op het Microsoft Dynamics 365-platform en ondersteunt al uw bedrijfsprocessen, zoals aankoop, financiën, planning, project management, materieel en service & onderhoud. Oftewel, met 4PS Construct profiteert u van één integrale oplossing voor al uw bedrijfsprocessen.

Durft u?

Bent u op zoek naar een innovatie partner, die u helpt om de tijd én de concurrentie een stap voor te blijven? Scapta, uw 4PS Construct partner in België, helpt u hier graag bij!

Mathieu De Glas
M +32 478 42 06 44
mathieu.deglas@scapta.com
www.scapta.com/bouw

Ledenvoordeel
: Gratis 1 dag quickscan

Maak nu een afspraak met Scapta en ontvang gratis een dag quickscan van uw bedrijfsprocessen.