Sortimo

Bedrijfswageninrichting

Een door Sortimo professioneel ingerichte bestelwagen is een investering die snel zijn vruchten afwerpt.

• Uw inrichting kan mee opgenomen worden in uw leasing contract.
  • Lange levensduur waardoor hergebruik mogelijk is.
  • Wist u dat een houten inrichting makkelijk tot 2 keer zoveel weegt en een crashtest niet doorstaat?
  • Al onze producten zijn onderworpen aan crashtests. Enkel de producten die hiervoor slagen worden in ons gamma opgenomen.

De maatschappelijke zetel van Sortimo Belux is gevestigd in centraal België, te Vilvoorde. Naast de kantoren is er een showroom en een volledig uitgeruste werkplaats om een correcte ombouw te garanderen. Ook in het westen (nabij Waregem) en het oosten (Tessenderlo) van het land hebben wij eigen inbouwstations met bijhorende burelen, showroom en atelier. In Wallonië werken we met erkende inbouwpartners. Zo heeft de klant steeds een aanspreekpartner bij hem in de buurt. Daarnaast doorkruist onze groep van vertegenwoordigers het ganse land om de klant bij hem thuis of op de werf van dienst te zijn.

Vrijblijvende demo bij of op de werf! Bezoek onze nieuwe website www.sortimo.be

:

Gratis Tel. 0800 857 59
Fax 0800 857 60
info@sortimo.be

ACTIE CONFEDERATIE BOUW

GRATIS MULTIPACK OF GRATIS L-BOXX MET GEDORE HANDGEREEDSCHAP

Klik hier om aanspraak te maken op een extra geschenk van SORTIMO.